Uha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2011

sarahb

Lilac skriver:

Åh, hvor dejligt at høre! Håber det går i sig selv i løbet af de to uger, det må have været noget af en forskrækkelse!

Ja det var det dælme også, så nu kan det kun gå fremad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Det håber jeg også bare... Gider ikke det døjen med ryggen når man læser hvad i der døjer går igennem. Så kunne man godt undvære..

Ja ryggen er faktisk en meget vigtig kropsdel... Der går jo nerver derfra og ud til hele kroppen, så hvis først den er gal med ryggen er der en masse andre steder i kroppen der osse bliver påvirket... Så jeg håber og beder til at det simpelthen går i sig selv igen! Håber ikke for nogen at de skal have problemer med ryggen! Det er ikke det sjoveste...

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Ja ryggen er faktisk en meget vigtig kropsdel... Der går jo nerver derfra og ud til hele kroppen, så hvis først den er gal med ryggen er der en masse andre steder i kroppen der osse bliver påvirket... Så jeg håber og beder til at det simpelthen går i sig selv igen! Håber ikke for nogen at de skal have problemer med ryggen! Det er ikke det sjoveste...

ja nemlig.. AV....
Kunne slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være.

Anmeld

19. april 2011

Lilac

Nå, Kristine, vi skal da lige høre hvordan det gik hos tandlægen?

Anmeld

19. april 2011

Lilac

sarahb skriver:

Ja det var det dælme også, så nu kan det kun gå fremad

Dejligt! 

Anmeld

19. april 2011

KWL

Lilac skriver:

Nå, Kristine, vi skal da lige høre hvordan det gik hos tandlægen?

Jamen det var forfærdentlig!! Jeg hulkede som et lille barn - DA JEG MODTOG REGNINGEN!!! Det er jo helt vildt!

Jeg havde et lille hul der blev lavet. Så bedøvet og savlende kom jeg hjem og fik lov til at putte lidt  UHM... elsker at putte

FNIS

Anmeld

19. april 2011

Lilac

KWL skriver:

Jamen det var forfærdentlig!! Jeg hulkede som et lille barn - DA JEG MODTOG REGNINGEN!!! Det er jo helt vildt!

Jeg havde et lille hul der blev lavet. Så bedøvet og savlende kom jeg hjem og fik lov til at putte lidt  UHM... elsker at putte

FNIS

haha!! Ja, det er bare nogle sure penge!!! Heldigvis er vi medlem af danmark, så man får da lidt tilskud - men altså! At betale for at blive tortureret! Det giver jo ingen mening!!

Godt der blev taget hånd om dig da du kom hjem 

Anmeld

19. april 2011

KWL

Lilac skriver:

haha!! Ja, det er bare nogle sure penge!!! Heldigvis er vi medlem af danmark, så man får da lidt tilskud - men altså! At betale for at blive tortureret! Det giver jo ingen mening!!

Godt der blev taget hånd om dig da du kom hjem 

Lige præcist. Betalt for at nogen tager et KÆMPE (! ) bor og .... hihi.

Ja, jeg har en dejlig mand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.