Uha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2011

Mira0911

Tandlæger er jeg bestemt ikke glade for... 

Håber du ikke har nogen huller... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Lilac

sarahb skriver:

Jeg skal køre fra Esbjerg til København.
SKal bare hjem NU for O, kom til skade på arbejdet i fredags med nakke/ryg og på skadestuen sagde de der ikk var noget, nu er han blevet ringet op at han muligvis har et skred i rygsøjlen og han skal komme ASAP...

ej, hvor håber jeg ikke det er for alvorligt!!! Krydser fingre for jer!

Anmeld

18. april 2011

Lilac

KWL skriver:

Tandlæge i dag. HADER det.

Glæder mig bare til det er overstået. Så skal jeg gøre HELE huset rent. Men det vil jeg altså hellere.

Hvad skal i lave idag??

Æ æv!!! Sikke en måde at bruge så smuk en dag som denne på! Eller - jeg sku' nødigt snakke! Jeg sidder med en virkelig træls opgave som bare SKAL skrives... så her sidder jeg og "nyder" det smukke vejr, fra indersiden af vinduet med den bærbare foran mig 

Anmeld

18. april 2011

JustAnotherName

Tandlæge!!??? 
Jeg har heldigvis ikke haft huller i maaaange år. Var til tandlæge for en lille måneds tid siden sidst, så det skal jeg heldigvis ikke forløbig!

Håber du kom helskindet igennem det   

Idag har jeg været i skole, og haft undervisning om diabetes.
Så skal der læses lektier til gruppe-arbejde imorgen, der skal handle om noget så opmuntrende som "døden"

Idag da jeg havde fået fri, handlede jeg lige ind, og hentede så pigerne.
De er i fantastisk humør, og vejret er jo total skønt!
Så vi gik en dejlig tur. Nu leger pigerne inde på værelset, og der er overhovedet ingen konflikter. Så det er bare skjønno!

Jeg smider lige en masse billeder herind fra vores dejlige gåtur....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Åh nej! Håber virkelig at de tager fejl, smukke!

Beder til at O stadig er ligesom han altid har været!!! KramOg kør nu forsigtigt!!!

Der var heldigvis IKKE noget, røngent billedet de havde taget først var skævt og derfor det så ud somet skred. Men intet efter ct scanningen osv.
Men hans fingre og arme snorre og han har meget ondt. Men vi skulle give det 2 uger og hvis der stadig er problemer så skulle han til egen læge. Så nu håber vi bare det forsvinder
Og TAK søde...

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Det lyder grimt.. God tur og jeg håber det ikke er noget alvorligt med ham.

Der var heldigvis ikke noget med knogler osv. Vi skal lige se tiden an hvis han stadig har ondt og snorren i fingerne. Men selve knogler var ikke beskadiget.. Men de viste ikk med nerver osv. Derfor skulle vi gi det 2 ugers tid.

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Lilac skriver:

ej, hvor håber jeg ikke det er for alvorligt!!! Krydser fingre for jer!

Tak søde.
Knoglerne var ikke beskadiget HELDIGVIS, mende viste ikk med nerverne. Så vi skal lige give det 2 uger og så se hvordan det arter sig.
Puha, han var godt nok bange.

Anmeld

19. april 2011

Bondepigen

sarahb skriver:

Der var heldigvis IKKE noget, røngent billedet de havde taget først var skævt og derfor det så ud somet skred. Men intet efter ct scanningen osv.
Men hans fingre og arme snorre og han har meget ondt. Men vi skulle give det 2 uger og hvis der stadig er problemer så skulle han til egen læge. Så nu håber vi bare det forsvinder
Og TAK søde...

Åh det lyder godt, lad os håbe det bare er en nerve der sidder i klemme og hurtigt smutter på plads igen... Det lyder i hvert fald ligesom, når jeg har nerver i klemme...det med snurren i hænder...

Tak for opdatering

Anmeld

19. april 2011

Lilac

sarahb skriver:

Tak søde.
Knoglerne var ikke beskadiget HELDIGVIS, mende viste ikk med nerverne. Så vi skal lige give det 2 uger og så se hvordan det arter sig.
Puha, han var godt nok bange.

Åh, hvor dejligt at høre! Håber det går i sig selv i løbet af de to uger, det må have været noget af en forskrækkelse!

Anmeld

19. april 2011

sarahb

Bondepigen skriver:

Åh det lyder godt, lad os håbe det bare er en nerve der sidder i klemme og hurtigt smutter på plads igen... Det lyder i hvert fald ligesom, når jeg har nerver i klemme...det med snurren i hænder...

Tak for opdatering

Det håber jeg også bare... Gider ikke det døjen med ryggen når man læser hvad i der døjer går igennem. Så kunne man godt undvære..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.