Uha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. april 2011

KWL

Tandlæge i dag. HADER det.

Glæder mig bare til det er overstået. Så skal jeg gøre HELE huset rent. Men det vil jeg altså hellere.

Hvad skal i lave idag??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Klitgaard

Føler virkelig med dig HADER også tandlæger vi havde huset fuld af gæster igår 28 var vi (fødselsdag ) så her om lidt skal jeg lige have ryddet det sidste op fra igår .senere så skal jeg ha alle mine 3 unger med på sko køb og så skal vi have købt til min niece også .

Held og lykke hos tandlægen Knus Rikke

Anmeld

18. april 2011

mama09

KWL skriver:

Glæder mig bare til det er overstået. Så skal jeg gøre HELE huset rent. Men det vil jeg altså hellere.

Hvad skal i lave idag??

held og lykke hader tandlæger selv.............. Vi skal i zoo, gemalen har fødselsdag, så vi skal hygge

Anmeld

18. april 2011

Vinker

KWL skriver:

Hvad skal i lave idag??

Åååh minder mig om at jeg også ska ha bestilt en tid hos tandlægen - arg hvor jeg ikke gider det :( Håber det går godt for dig idag smukke.

Jeg ska på arbejde faktisk NU så burde ikke sidde her. Har heldigvis kun 2 arbejdsdage i denne uge, jubii.

Nu ses vi snart og iiiih hvor jeg glæææææder mig :o)

Kram

Anmeld

18. april 2011

Rosa

URGH!!! Tandlæge  

Håber at du har NUL HULLER! 

Kh

Rosa - som er tæt på at drukne i "burde" i dag...

Anmeld

18. april 2011

sarahb

Jeg skal køre fra Esbjerg til København.
SKal bare hjem NU for O, kom til skade på arbejdet i fredags med nakke/ryg og på skadestuen sagde de der ikk var noget, nu er han blevet ringet op at han muligvis har et skred i rygsøjlen og han skal komme ASAP...

Anmeld

18. april 2011

Skouboe

sarahb skriver:

SKal bare hjem NU for O, kom til skade på arbejdet i fredags med nakke/ryg og på skadestuen sagde de der ikk var noget, nu er han blevet ringet op at han muligvis har et skred i rygsøjlen og han skal komme ASAP...

Det lyder grimt.. God tur og jeg håber det ikke er noget alvorligt med ham.

Anmeld

18. april 2011

Bondepigen

Åh nej! Håber virkelig at de tager fejl, smukke!

Beder til at O stadig er ligesom han altid har været!!! KramOg kør nu forsigtigt!!!

Anmeld

18. april 2011

Bondepigen

Pøj pøj ved tandlægen.

Jeg har været til glukosebelastning hos lægen... Bvadr. Og så ligger det lige på vippen til sukkersyge, så må vente med svar til onsdag...øv, håber ikke jeg har det, det orker jeg ikke oveni i alt det andet...

I går var vi i zoo, hvor Emma i øvrigt opførte sig eksemplarisk og mor her var SÅ stolt af hende! Min dygtige dejlige smukke pige! Men til sidst var mit bækken så osse smadret, så tager den lige med ro herhjemme i dag.

Emma sidder og ser jungledyret Hugo og har en masse følelser i gang... Far er ved at koge æg og gøre klar til frokost med det karse som Emma har plantet i dagplejen...

Anmeld

18. april 2011

TbCp

Yiiaaakks tandlæge

Jeg er på arbejde, men har kun to børn idag og så Liva hjemme.
Har været en tur i zoo sammen med dem og med min veninde som også er dagplejer +  de to børn hun havde idag.

Rigtig hyggeligt, men jeg er godt nok lidt kvæstet nu Gik hele vejen derud, det tog godt en time. Gik rundt derude i 2 timer og gik så halvdelen af vejen hjem.... Men det er jo skønt vejr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.