Mens. selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Også det jeg syntes at have hørt og læst. Havde bla. en kollega som blødte lidt.

Så må hellere få testet.... meeeen kan først køe en test i morgen

Ja, det er jo netop så forskelligt fra kvinde til kvinde..

Du må bare ud og købe en test i morgen så snart du kan.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Skynd dig at tage en test!! ;-) vi venter spændte!

Er godt nok også spændt lige nu. Men tør ikke rigtig tro på det, da jeg jo har haft mens, så syntes det er lidt uvirkeligt.

Men har ingen test, så kan først teste i morgen

Anmeld

17. april 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Er godt nok også spændt lige nu. Men tør ikke rigtig tro på det, da jeg jo har haft mens, så syntes det er lidt uvirkeligt.

Men har ingen test, så kan først teste i morgen

Det forstår jeg godt. Det vil da også være lidt for vildt, hvis du virkelig ER gravid trods mens...!  Tænk engang... Selv når man burde være allermest sikker på, at man ikke er gravid, pga. mens, så kan man nu heller ikke regne med det mere... 

Jeg er selv gået et par dage over mens nu, og har det meget anderledes end jeg plejer at have... Så jeg har også testet de sidste par morgener, men nej.... negativ... Et eller andet siger mig dog, at jeg er gravid....  

for at vi begge snart har en positiv test 

Anmeld

17. april 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Ja, det er jo netop så forskelligt fra kvinde til kvinde..

Du må bare ud og købe en test i morgen så snart du kan.

Ja håber jeg kan finde en i Føtex. Arbejder jo i Matas, så det er udelukket der.

Men har svært ved at tro den skulle være positiv, når jeg har haft mens.

Anmeld

17. april 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Det forstår jeg godt. Det vil da også være lidt for vildt, hvis du virkelig ER gravid trods mens...!  Tænk engang... Selv når man burde være allermest sikker på, at man ikke er gravid, pga. mens, så kan man nu heller ikke regne med det mere... 

Jeg er selv gået et par dage over mens nu, og har det meget anderledes end jeg plejer at have... Så jeg har også testet de sidste par morgener, men nej.... negativ... Et eller andet siger mig dog, at jeg er gravid....  

for at vi begge snart har en positiv test 

Ja det ville jo være fantastisk med en positiv test, for os begge.

Selvom jeg ikke kan forholde mig til det. Havde håbet på en 2011 baby, men det håb var væk. Men nu må vi se. Men det ville da være nemmere, hvis man kunne regne med mens.

Krydser virkelig også fingre for os begge

Anmeld

17. april 2011

Carina1977

Da jeg ventede min søn for mange år siden, der blødte jeg faktisk de første 3 mdr. af graviditeten på præcis det tidspunkt jeg normalt skulle have mens. Blødningen var kun en anelse mildere end normalt.

Så jeg synes helt bestemt du skal teste, for det kan bestemt lade sig gøre at være gravid, selvom man bløder.

Krydser for dig

Anmeld

17. april 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Ja det ville jo være fantastisk med en positiv test, for os begge.

Selvom jeg ikke kan forholde mig til det. Havde håbet på en 2011 baby, men det håb var væk. Men nu må vi se. Men det ville da være nemmere, hvis man kunne regne med mens.

Krydser virkelig også fingre for os begge

Jeg håber også rigtig meget på en 2011 baby, og HVIS jeg virkelig er gravid nu, så har jeg termin omkring d. 19 dec  Så måske når jeg det alligevel.. 

Men ja, ømme bryster behøver jo ikke nødvendigvis betyde graviditet desværre... Men håber virkelig for jer 

Giv gerne en update imorgen! 

Anmeld

17. april 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Jeg håber også rigtig meget på en 2011 baby, og HVIS jeg virkelig er gravid nu, så har jeg termin omkring d. 19 dec  Så måske når jeg det alligevel.. 

Men ja, ømme bryster behøver jo ikke nødvendigvis betyde graviditet desværre... Men håber virkelig for jer 

Ja samme terminsdato, hvis det er. Nej jeg regner bestemt heller ikke med at ømme bryster betyder en graviditet. De første måneder vi prøvede havde jeg også de symptomer, dog uden held. Jeg undrede mig bare over den stikken og prikken i maven jeg stadig havde efter mens, og at mine bryster blev en smule ømme. Men jeg regner og forventer bestemt ikke noget.

Anmeld

21. april 2011

metski83

WantingBaby2011 skriver:

Lovede jo en update. Det var en negativ test som jeg havde regnet med, så jeg er ikke skuffet. Men nu har jeg da vished.

Anmeld

21. april 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Lovede jo en update. Det var en negativ test som jeg havde regnet med, så jeg er ikke skuffet. Men nu har jeg da vished.

I må op på hesten igen 

Ja og her tog jeg godt og grundigt fejl også!! Jeg fik min mens for 3 dage siden... Øvøvøv... Så var alle mine symptomer, øget udflåd og stikken i underlivet i godt 14 dage bare tegn på mens... Selvom jeg ALDRIG har haft det sådan før.. 

Nu må vi bare krydse fingre for at vi begge har bedre held i næste mdr! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.