Mens. selvom man er gravid, hjælp !!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.936 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. april 2011

metski83

Undrer mig lidt.....

Er det nogen der har prøvet at have rigtig mens mens de var gravide ?

Eller har haft mens den første måned af ders graviditet ?

Jeg fik min mens i mandags( Den sluttede i torsdags ), og har så selvføleglig ikke testet.

Men nu er jeg begyndt at få ømme bryster, og har en del stikken og prikken i maven, som jeg også havde inden jeg fik min mens i mandags.

Undrer mig, om det overhovedet kan lade sig gøre, og håbede der var nogle KLOGE kvinder her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mauser.

Du får jo ikke "rigtig" mens, ægget har jo sat sig fast og går dermed ikke til grunde, men man kan have en blødning på det tidspunkt hvor man normalt skulle have have haft sin mens. 

Anmeld

17. april 2011

metski83

Mulleunge skriver:

Du får jo ikke "rigtig" mens, ægget har jo sat sig fast og går dermed ikke til grunde, men man kan have en blødning på det tidspunkt hvor man normalt skulle have have haft sin mens. 

Jeg har hørt flere der decideret har haft deres mens, der i blandt min egen kollega, så jo det kan man i realiteten godt. Det er derfor jeg spørger om folks erfaringer.

Anmeld

17. april 2011

Filippa & Liva

Jamen har du da prøvet at teste igen??

Anmeld

17. april 2011

Muffinmus

nogle oplever mens når de burde have haft det, andre bløder fordi de ikke er gravide..hvor du ligger henne af de 2 er kun til at vide ved at teste,er den fin positiv, ja så er du gravid, er den ikke, så har din stikken osv en helt anden grund.

Anmeld

17. april 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Jamen har du da prøvet at teste igen??

Nej slet ikke. Har slet ikke testet, da jeg jo fik mens. Man da jeg så i dag begyndte at få ømme bryster også, begyndte jeg at undre mig. For i realiteten kunne jeg jo slet ikke være gravid allerede nu.

Men tror lige jeg skal have tjekket det, bare for en sikkerhedsskyld.

Anmeld

17. april 2011

metski83

MariaE skriver:

nogle oplever mens når de burde have haft det, andre bløder fordi de ikke er gravide..hvor du ligger henne af de 2 er kun til at vide ved at teste,er den fin positiv, ja så er du gravid, er den ikke, så har din stikken osv en helt anden grund.

Ja det kan du jo egentlig have fuldstændig ret i. Tror vist lige jeg skal have tjekket, bare for at få ro.

Anmeld

17. april 2011

Filippa & Liva

metski83 skriver:

Nej slet ikke. Har slet ikke testet, da jeg jo fik mens. Man da jeg så i dag begyndte at få ømme bryster også, begyndte jeg at undre mig. For i realiteten kunne jeg jo slet ikke være gravid allerede nu.

Men tror lige jeg skal have tjekket det, bare for en sikkerhedsskyld.

Nogle kvinder oplever jo en blødning som kan være nøjagtig ligesom mens og stadig være gravide..

Jeg synes du skulle prøve at teste igen!

Anmeld

17. april 2011

WantingBaby2012

metski83 skriver:

Ja det kan du jo egentlig have fuldstændig ret i. Tror vist lige jeg skal have tjekket, bare for at få ro.

Skynd dig at tage en test!! ;-) vi venter spændte!

Anmeld

17. april 2011

metski83

BigBabyWish skriver:

Nogle kvinder oplever jo en blødning som kan være nøjagtig ligesom mens og stadig være gravide..

Jeg synes du skulle prøve at teste igen!

Også det jeg syntes at have hørt og læst. Havde bla. en kollega som blødte lidt.

Så må hellere få testet.... meeeen kan først køe en test i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.