Anonym skriver:
hej piger..
jeg har i længe tænkt på at indberette en person jeg kender for mistrivsel af hendes datter..
men jeg vil gerne vide om hvis der er nogle af jer andre der VED om hvis man skriver ind enten som Anonym eller hvor man tilkendegiver sig.. om den person man anmelder får at vide hvem man er...
hvis jeg f.eks ikke er anonym. kan personen så finde ud af hvem der har anmeldt hende??
pfh tak.
Jeg har selv haft de samme overvejelser som dig mhs. til en underretning. Der var ingen tvivl om at den skulle skrives, men om jeg skulle være anonym eller ej.
Kommunen vejledte mig forkert i mit tilfælde, så stol ikke altid på dem. Jeg ville ikke have mit navn frem, da det var familiemæssigt. Men det kom frem og gav en helveds ballade.
Det positve er dog at der er en undersøgelse af børnene igang nu.
MEN.. Vil du være anonym, så lad være med at skrive navn eller noget andet. Det er rigtigt, som andre siger, at så får du ingen bekræftelse på at den er modtaget, men den bliver taget lige seriøst om den er anonym eller ej.
Held og lykke og skriv endelig hvis du har brug for det. Jeg har uddannet pædagog, så den vej igennem har jeg også arbejdet med underretninger. 
Anmeld