Hvad kan det skyldes? Nogen som vil hjælpe? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

WantingBaby2012

BigBabyWish skriver:

Jeg ville også mene du skal prøve at teste om et par dage..

Jeg kunne først teste positivt da jeg var i uge 5..

Jeg ved også godt at man reagere forskelligt på graviditet, og nogle først tester sent... Jeg håber virkelig at jeg står med en positiv test snart  kan slet ikke forstå, hvis den virkelig skulle være der nu 

Går det stadig fint med din graviditet smukke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

katrine7

Jeg opdagede jeg var gravid, ved at ha en smule ømme bryster, og mens lignende smerter (havde stikken i maven i en uge) før jeg overhovedet tænkte på graviditet, og øget udflåd, så troede det var fordi min mens var på vej.

Men det var en positiv test, og var cirka 5 uger henne da jeg tog den. Og der havde jeg haft ømme bryster i godt og vel en måned, indtil kæresten sagde "du er nok gravid", og jeg hoppede til lægen

Så krydser fingre for du kan teste dig positv om et par dage

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

Millesmammi skriver:

jeg er i 9. uge, jeg har ikke kvalme eller ømme bryster.

og det havde jeg heller ikke hele gravidtiteten ved den første

Det er bare underligt, for man forbinder jo bare kvalme og ømme bryster med graviditet... Og det sjove er, at HVIS jeg rent faktisk nu er gravid, at jeg så ikke har nogle af alle de symptomer, som jeg har bildt mig selv ind, at jeg havde de sidste par mdr... Hvor mens så alligevel kom 

Tillykke med din graviditet! 

Anmeld

16. april 2011

Millesmammi

WantingBaby2011 skriver:

Det er bare underligt, for man forbinder jo bare kvalme og ømme bryster med graviditet... Og det sjove er, at HVIS jeg rent faktisk nu er gravid, at jeg så ikke har nogle af alle de symptomer, som jeg har bildt mig selv ind, at jeg havde de sidste par mdr... Hvor mens så alligevel kom 

Tillykke med din graviditet! 

jeg tror man bilder sig selv det ind fordi man håber det så meget!.

jo tak, krydser fingre for dig.

Anmeld

16. april 2011

Filippa & Liva

WantingBaby2011 skriver:

Jeg ved også godt at man reagere forskelligt på graviditet, og nogle først tester sent... Jeg håber virkelig at jeg står med en positiv test snart  kan slet ikke forstå, hvis den virkelig skulle være der nu 

Går det stadig fint med din graviditet smukke? 

Jeg krydser fingre for dig!

Kan godt forstå dig, sådan var det også her da jeg fandt ud af jeg var gravid... Det var så uvirkeligt..

Det går rigtig godt, maven er langsomt begyndt at vokse og kvalmen er aftaget så det er dejligt.

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

Millesmammi skriver:

jeg tror man bilder sig selv det ind fordi man håber det så meget!.

jo tak, krydser fingre for dig.

Ja det er jo helt fantastisk, hvordan ens krop kan styrer en så meget!

Tusind tak 

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

MillePrinsessensMor skriver:

jeg kan huske da jeg blev gravid at jeg havde vildt ondt i maven og blev indlagt 2 gange. Første gang en torsdag hvor de tog en test som var negativ. 2. gang var mandagen efter hvor de oss tog en test som var positiv. Så lad der gå nogle dage og se hva der sker (-:

(skal lige siges de aldrig har fundet ud hva der gør jeg har ondt i maven, og får det stadig i perioder + en meget rød navle med ad ud a )

Øv hvor ubehageligt med din mave..  Jeg har også en meget sart mave, så kunne godt tro, at jeg kunne få problemer... Men krydser fingre for, at det holder sig væk 

Men ja, der er ikke andet for end at teste om et par dage igen... I første omgang låner vi lige min kusines datter og tager et smut i bonbon land på mandag, så kan det være at det hjælper på det 

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

WantingBaby2011 skriver:

Øv hvor ubehageligt med din mave..  Jeg har også en meget sart mave, så kunne godt tro, at jeg kunne få problemer... Men krydser fingre for, at det holder sig væk 

Men ja, der er ikke andet for end at teste om et par dage igen... I første omgang låner vi lige min kusines datter og tager et smut i bonbon land på mandag, så kan det være at det hjælper på det 

Så kan det da være dine æggestokke siger "Så er det fanmer nu det er nu!"

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

MillePrinsessensMor skriver:

Så kan det da være dine æggestokke siger "Så er det fanmer nu det er nu!"

Hahaha.. Ja det kunne fandme være dejligt!!! Så kære lille spire eller hvad det nu måtte være, please lad det være nu! :-)

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

WantingBaby2011 skriver:

Hahaha.. Ja det kunne fandme være dejligt!!! Så kære lille spire eller hvad det nu måtte være, please lad det være nu! :-)

Krydser fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.