Hvad kan det skyldes? Nogen som vil hjælpe? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.579 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2011

WantingBaby2012

Hej piger... Nu bliver jeg simpelthen nødt til at spørge jer til råds... Igen 

Jeg er ca. gået 2 dage over tid og de sidste 10 dage har jeg haft stikken i underlivet. Det er normalt for mig, at det stikker lidt omkring min mens, men jeg har aldrig prøvet at have det så længe ad gangen.

(For sarte sjæle, undskylder jeg på forhånd ) For en uge siden var jeg ude og gå en tur med kæresten, da jeg pludselige kunne mærke at der løb noget ud af mig. Jeg måtte jo lige diskret mærke, fordi jeg var bange for at det var mens! Men det var bare noget helt hvidt vandet udflåd (og der var meget!!) Lige siden den dag, er der mere eller mindre kommet sådan noget hver dag. Jeg kan virkelig ikke huske at jeg nogensinde har haft det sådan her... Derfor tænker jeg jo at jeg måske er blevet gravid? Men er det så normalt at have sådan noget vandet hvidt udflåd? Det ligner (undskyld udtrykket) sæd, men vi har ikke haft samleje i snart en uge, fordi jeg tror at min mens hele tiden vil komme.. Så det er IKKE sæd... Hvad kan det skyldes ? Andre som oplever dette? 

Go lørdag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Maalene

TEST TEST TEST

Har selv oplevet øget udflåd i min graviditet, synes dog ikke jeg havde så tidligt, men kan jo sagtens være - vi reagerer jo forskelligt på noget så fantastisk som en graviditet

Håber den er der for jer

Anmeld

16. april 2011

mortilfreja

Synes du skal skynde dig ned efter en test for det du mærker til kan meget vel betyde at en lille spire vokser under dit hjerte

Anmeld

16. april 2011

VIPpigen

Syntes du skal teste. Jeg gik 5 dage over tid fordi jeg også var sikker på mens var på vej. Jeg havde rigtig meget mælkehvid udflåd også, og murren i maven som om mens var på vej. Det var først 5 dage over tid at jeg testede, og den var positiv

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

mortilfreja skriver:

Synes du skal skynde dig ned efter en test for det du mærker til kan meget vel betyde at en lille spire vokser under dit hjerte

Uuh jeg håber virkelig!! Men jeg testede imorges og den var negativ  Jeg må vel hellere lige give den et par dage mere... Men er det normalt at man ikke mærker nogle symptomer ellers? Jeg har ikke kvalme, men mine bryster er begyndt at blive ømme og lidt spændte... 

Anmeld

16. april 2011

Millesmammi

WantingBaby2011 skriver:

Uuh jeg håber virkelig!! Men jeg testede imorges og den var negativ  Jeg må vel hellere lige give den et par dage mere... Men er det normalt at man ikke mærker nogle symptomer ellers? Jeg har ikke kvalme, men mine bryster er begyndt at blive ømme og lidt spændte... 

jeg er i 9. uge, jeg har ikke kvalme eller ømme bryster.

og det havde jeg heller ikke hele gravidtiteten ved den første

Anmeld

16. april 2011

mortilfreja

WantingBaby2011 skriver:

Kan være du danner HCG langsomt og ja det er meget forskelligt om man mærker symptomer

Prøv og test igen mandag eller tirsdag 

Anmeld

16. april 2011

Filippa & Liva

Jeg ville også mene du skal prøve at teste om et par dage..

Jeg kunne først teste positivt da jeg var i uge 5..

Anmeld

16. april 2011

WantingBaby2012

Maalene skriver:

TEST TEST TEST

Har selv oplevet øget udflåd i min graviditet, synes dog ikke jeg havde så tidligt, men kan jo sagtens være - vi reagerer jo forskelligt på noget så fantastisk som en graviditet

Håber den er der for jer

Det håber jeg virkelig også  Kan slet ikke forstå hvis den virkelig er der nu!!  Det er jo helt uvirkeligt!

Men jeg testede imorges og den var negativ... Så prøver igen om et par dage.. Den ventetid.. Den ventetid.. 

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

WantingBaby2011 skriver:

jeg kan huske da jeg blev gravid at jeg havde vildt ondt i maven og blev indlagt 2 gange. Første gang en torsdag hvor de tog en test som var negativ. 2. gang var mandagen efter hvor de oss tog en test som var positiv. Så lad der gå nogle dage og se hva der sker (-:

(skal lige siges de aldrig har fundet ud hva der gør jeg har ondt i maven, og får det stadig i perioder + en meget rød navle med ad ud a )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.