kugle under hagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Darling<3

Mor til Frederic skriver:

Det virker ikke rigtig hævet, men 'kuglen' er hård som en tørret ært og kan skubbes med. Ikke meget men nok 1 -1½ cm i hver retning. 

Ja den er øm.

Mmmm, så tør jeg ikke hvad det kan være.. Min kærste's knude er slet ikke øm, den er bare kommet..

Prøv at ringe ned til lægen imorgen, der burde du kunne få et helt sikkert svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Honnie's Wife:) skriver:

Mmmm, så tør jeg ikke hvad det kan være.. Min kærste's knude er slet ikke øm, den er bare kommet..

Prøv at ringe ned til lægen imorgen, der burde du kunne få et helt sikkert svar

okay, men tak anyway...

Han er ellers ikke en dreng der brokker sig, men ved ikke om det er fordi at han kan huske smerten ved da det skete. 

Anmeld

17. april 2011

Darling<3

okay, men tak anyway...

Han er ellers ikke en dreng der brokker sig, men ved ikke om det er fordi at han kan huske smerten ved da det skete. 

Det kan godt have noget med slaget og den smeter at gøre, som han fik.. Men det kan jo også være at det irritere ham, og det er det han brokker sig over..

Ville ønske at jeg kunne svare dig 100 procent på hvad det kan være, men desværre

Anmeld

17. april 2011

Lullaby

okay, men tak anyway...

Her kan du se Bellas sår.

Hun landede med hagen ned i en betonkant og nu 1½ mdr efter er det helt hårdt derinde bagved. Lægen siger det er normalt efter sådan et slag. At kroppen danner mere brusk lige der for at beskytte der der blev slået. Hun er stadig øm..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

Honnie's Wife:) skriver:

Det kan godt have noget med slaget og den smeter at gøre, som han fik.. Men det kan jo også være at det irritere ham, og det er det han brokker sig over..

Ville ønske at jeg kunne svare dig 100 procent på hvad det kan være, men desværre

Det går nok. Du skal ikke undskylde for noget.

Kan altid ringe til lægen og høre hendes mening om det... 

Anmeld

17. april 2011

Lullaby skriver:

Her kan du se Bellas sår.

Hun landede med hagen ned i en betonkant og nu 1½ mdr efter er det helt hårdt derinde bagved. Lægen siger det er normalt efter sådan et slag. At kroppen danner mere brusk lige der for at beskytte der der blev slået. Hun er stadig øm..

er det en fast hård klump eller kan den også flyttes rundt med?

Anmeld

17. april 2011

Lullaby

er det en fast hård klump eller kan den også flyttes rundt med?

Så meget har jeg ikke prøvet at rokere med den for hun ømmer sig..

Anmeld

17. april 2011

Mullemus86

Nå, stakkel..! Det ser godt nok ud til at have gjort ondt..! Jeg tænker umiddelbart udfra det sidste billeder, at det er en form for arvæv eller lignende.. Vævet er jo blevet beskadiget ved styrtet, så det er vel dets måde at rekreere sig..? Jeg har i hcert fald selv oplevet at have en øm, bevægelig "knude" som er blevet mindre og mindre og til sidst er gået væk af sig selv.. Men, er du i tvivl om hvorvidt det kan være fra kæben, synes jeg da bare du skal ringe til lægen..

Anmeld

17. april 2011

Lullaby skriver:

Så meget har jeg ikke prøvet at rokere med den for hun ømmer sig..

ok..

Anmeld

17. april 2011

Mullemus86 skriver:

Nå, stakkel..! Det ser godt nok ud til at have gjort ondt..! Jeg tænker umiddelbart udfra det sidste billeder, at det er en form for arvæv eller lignende.. Vævet er jo blevet beskadiget ved styrtet, så det er vel dets måde at rekreere sig..? Jeg har i hcert fald selv oplevet at have en øm, bevægelig "knude" som er blevet mindre og mindre og til sidst er gået væk af sig selv.. Men, er du i tvivl om hvorvidt det kan være fra kæben, synes jeg da bare du skal ringe til lægen..

det koster jo intet at ringe til egen læge mandag, i morgen.. Skal alligevel have bestilt mere spirocort til ham.

ellers skal vi jo til kontrol på amb den 13 maj, så kan hende sygeplejesken lige se den..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.