kugle under hagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.322 visninger
29 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Frederic tog den forlæns ned af hans scania lastbil scooter og landed med undersiden af hagen direkte ned i vores trægulv under fart... Han fik et kæmpe sår, blod osv

På 2. dagen så det sådan ud... av av

Men sagen er nu den at det er snart er 3 uger siden. Han er stadig meget øm og huden stadig rød.

Men opdaged en knude i selve det røde mærke under hagen, på str med en ært og han klager stadig over smerter derfra. 

Hvad kan det være? 

- et stykke knogle, brusk eller lign? 

Skal jeg lade det se tiden an... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Koen.

uhh av for den lede det må have gjordt ondt Hvis han stadig klager over smerter ville jeg nok lade lægen tjekke bare for en sikkerheds skyld

Anmeld

16. april 2011

Sitrani

det er svært at sige... men nogen gange tror jeg at kroppen danner noget brusk-lignende noget der, hvor man har slået sig rigtig slemt.. sådan lige som for at beskytte området, eller sådan noget... men ellers så ta' ham til lægen, når nu det stadig gør ondt.... men har selv oplevet at kroppen på en måde danner noget brusk under huden,men det har nu altid gået væk igen....

Anmeld

16. april 2011

Tanja. skriver:

uhh av for den lede det må have gjordt ondt Hvis han stadig klager over smerter ville jeg nok lade lægen tjekke bare for en sikkerheds skyld

Han var godt nok også ked af det... 

og da han 4 dage efter rev såret af og hold op det blødte.. Måtte gå rundt med ham liggende på armen og bare tørre blod af der pibled ud og rendte ned af hans hals osv.

Har aldrig oplevet noget lignende..

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

Frederic tog den forlæns ned af hans scania lastbil scooter og landed med undersiden af hagen direkte ned i vores trægulv under fart... Han fik et kæmpe sår, blod osv

På 2. dagen så det sådan ud... av av

Men sagen er nu den at det er snart er 3 uger siden. Han er stadig meget øm og huden stadig rød.

Men opdaged en knude i selve det røde mærke under hagen, på str med en ært og han klager stadig over smerter derfra. 

Hvad kan det være? 

- et stykke knogle, brusk eller lign? 

Skal jeg lade det se tiden an... 

Min kæreste har en form for "kugle/knold" under hagen, og har fået af vide af lægen at det bare en en lille fedtknude, og så længe at den ikke vokser, så behøver man ikke at få den fjernet!!

Man kan slet ikke se den, kun føle

Anmeld

16. april 2011

Mortiltodrenge

Jeg er ret sikker på at det er en lymfekirtel og det er helt normalt at de hæver efter sådan et sår. Hvis den ikke er faldet efter 14 dage, bør du kontakte en læge.

mvh

Mette, som har to læger i familien.

Anmeld

16. april 2011

STN skriver:

det er svært at sige... men nogen gange tror jeg at kroppen danner noget brusk-lignende noget der, hvor man har slået sig rigtig slemt.. sådan lige som for at beskytte området, eller sådan noget... men ellers så ta' ham til lægen, når nu det stadig gør ondt.... men har selv oplevet at kroppen på en måde danner noget brusk under huden,men det har nu altid gået væk igen....

havde også tænkt at det var brusk. men er i tvivl da det er en meget ½rund agtig lille ært og han siger av hver gang man rør ham der...

Anmeld

16. april 2011

Honnie's Wife:) skriver:

Min kæreste har en form for "kugle/knold" under hagen, og har fået af vide af lægen at det bare en en lille fedtknude, og så længe at den ikke vokser, så behøver man ikke at få den fjernet!!

Man kan slet ikke se den, kun føle

sider den også lige bag knoglen ved hagen, sådan midt i placeret?

Anmeld

16. april 2011

Mortiltodrenge skriver:

Jeg er ret sikker på at det er en lymfekirtel og det er helt normalt at de hæver efter sådan et sår. Hvis den ikke er faldet efter 14 dage, bør du kontakte en læge.

mvh

Mette, som har to læger i familien.

Sider der en lymfe dims lige bag der hvor kæben er samlet under hagen?

Anmeld

16. april 2011

Mortiltodrenge

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.