kugle under hagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Darling<3

Mor til Frederic skriver:

sider den også lige bag knoglen ved hagen, sådan midt i placeret?

Ja det gør den, cirka en cm under, sådan indebag ved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Mor til Frederic og Freya

Honnie's Wife:) skriver:

Ja det gør den, cirka en cm under, sådan indebag ved

okay... for her ligger den lige efter bukket el. hjørnet ved hagen, så hvis man holder sin hånd under hans hage kan man ikke undgå den..

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

okay... for her ligger den lige efter bukket el. hjørnet ved hagen, så hvis man holder sin hånd under hans hage kan man ikke undgå den..

Altså man kan ikke se den, og man skal mærke nogenlunde godt efter

Han havde også en i armhulen, men den fik han pencilin mod, det var noget betændelses halløj.. Men tror ikke der er grund til bekymring, men ellers prøv at ringe til din søns læge mandag, han kan med sikkerhed give dig et svar

Men hvis jeg skal sige det, så er der ingen grund til bekymring

Anmeld

16. april 2011

Altså man kan ikke se den, og man skal mærke nogenlunde godt efter

Han havde også en i armhulen, men den fik han pencilin mod, det var noget betændelses halløj.. Men tror ikke der er grund til bekymring, men ellers prøv at ringe til din søns læge mandag, han kan med sikkerhed give dig et svar

Men hvis jeg skal sige det, så er der ingen grund til bekymring

tager det nu også roligt... 

her behøver jeg ikke mærke særlig efter, da den nærmest kan ses og kan mærke den ved at køre en finger hen over...

Var bare mere nervøs på om han havde slået en flig af knoglen og at det var den der roder rundt derinde...

Anmeld

16. april 2011

Darling<3

tager det nu også roligt... 

her behøver jeg ikke mærke særlig efter, da den nærmest kan ses og kan mærke den ved at køre en finger hen over...

Var bare mere nervøs på om han havde slået en flig af knoglen og at det var den der roder rundt derinde...

Årh , det skal jeg ikke kunne svare på Har du ikke et billed så jeg kan se hvad det drejer sig om?

Anmeld

17. april 2011

Årh , det skal jeg ikke kunne svare på Har du ikke et billed så jeg kan se hvad det drejer sig om?

har nogle fra da han fik revet såret af...

Som du kan se, men ellers tager jeg et eller flere i morgen når han vågner...

Lige efter såret's slutning ind mod halsen kan du se en lille hævelse. Den er nu rykket frem mod hagen igen og sidder nu ca midt i det hel'ed røde mærke der er tilbage. 

Den er en anelse hård, kantet og på en måde spids. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

Darling<3

har nogle fra da han fik revet såret af...

Som du kan se, men ellers tager jeg et eller flere i morgen når han vågner...

Lige efter såret's slutning ind mod halsen kan du se en lille hævelse. Den er nu rykket frem mod hagen igen og sidder nu ca midt i det hel'ed røde mærke der er tilbage. 

Den er en anelse hård, kantet og på en måde spids. 

Årh, lille pus da, puh det må have gjort ondt

Jeg kan godt se at det ser lidt hævet ud, var det 3 uger siden det skete??

Der hvor hans sår slutter, altså ind mod halsen, det er også der min kæreste's knude sidder..

Tror ikke det er noget slemt, kan du mærke på hans hage, om den føleles anderledes?? Tænker på hvis han har slået en fli af

Ellers en super smuk dreng du har !!

Anmeld

17. april 2011

Årh, lille pus da, puh det må have gjort ondt

Jeg kan godt se at det ser lidt hævet ud, var det 3 uger siden det skete??

Der hvor hans sår slutter, altså ind mod halsen, det er også der min kæreste's knude sidder..

Tror ikke det er noget slemt, kan du mærke på hans hage, om den føleles anderledes?? Tænker på hvis han har slået en fli af

Ellers en super smuk dreng du har !!

så fik jeg til morgen taget lidt billeder... Så godt det nu er muligt, med en prins morgenfrisk..

1. du kan næsten se 'kuglen' næsten midt i det hel'ed sår... ca 3 uger efter det skete.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2011

Darling<3

så fik jeg til morgen taget lidt billeder... Så godt det nu er muligt, med en prins morgenfrisk..

1. du kan næsten se 'kuglen' næsten midt i det hel'ed sår... ca 3 uger efter det skete.

Det kunne udmidlbart godt se ud som om hans ar er hævet, og måske kunne der være noget betændelse under?! Gør det ondt på ham når du rør ved knuden?

Anmeld

17. april 2011

Det kunne udmidlbart godt se ud som om hans ar er hævet, og måske kunne der være noget betændelse under?! Gør det ondt på ham når du rør ved knuden?

Det virker ikke rigtig hævet, men 'kuglen' er hård som en tørret ært og kan skubbes med. Ikke meget men nok 1 -1½ cm i hver retning. 

Ja den er øm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.