Hvordan var jeres bryllup....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

Tikki

Hey Tut - kan ikke helt hjælpe, for vi blev gift på rådhuset i al hemmelighed - bare os. Ingen vidste noget og de fik det først at vide 3-4 måneder efter

Men det bliver da et helt fantastisk bryllup - uhhh glæder mig til billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Millebasse

Hmm,nu skal jeg jo også giftes i maj næste år og jeg har tænkt mig at det blå skal være strømpebåndet, det nye må være kjolen, men ved ikke helt med det lånte...

Musik, har vi fundet nogle eftersigende fantastisk band fra Fyn! og fotografen kender vi nogle som kender, så det bliver rimelig overskueligt..

Regner med at sende indbydelser ud i januar, godt nok tidligt, men det er også i pinsen..

Kram Camilla

Anmeld

27. oktober 2008

Siber

Tut skriver:

..... Jeg mangler inspiration!

Vi har ændret lidt på planerne i forhold til hvad jeg skrev sidst. Desværre kunne Dragshlm slot kun stille med 10 værelser den . 9 maj, så vi overvejde hvad vi skulle gøre mht. overnatning til resten af gæsterne, og blev enige om at der gik lidt af nyggen hvis nogen overnattede på slottet og andre på hotel.

Så nu er planerne ændret.
Vi skal giftes i kværkeby kirke (Christian er døbt der, og hans forældre er gift, og hans bedsteforlældre begravet)
Og så har vi booket pavillonen på Sørup Herregård, og der er også booket 25 værelser og en brudesuite.

Jeg ved godt at der er længe til (½ år) men jeg har lidt spørgsmål til jer der er blevet gift?

Hvad betalte i for en fotograf?
Hvad var jeres lånt/nyt/gammelt og blåt?
Hvad gav i jeres mand i morgengave?
Hvor lang tid inden sendte i invitationer ud?

Mette - hvis hoved bare er fyldt med 1 million spørgsmål om brylluper.

Hej tut,

åh jeg sidder helt og får lyst til at planlægge igen, eller nej det passer jo ikke. Men alligevel!

En af vores venner (er fotograf) tog billeder af os, og det var en gave. gæster tog billeder til festen (når jeg ser tilbage ville jeg gerne have spurgte nogen om det så jeg var sikker på at der blev taget billeder og at vi fik den, det er nemlig ikke alle vi har fået fra endnu)
Jeg har lige været til bryllup, og de gav 3500 hos en fotograf!

jeg havde lånt en læbestift af min frisør (havde nemlig lige glemt den detalje) gammelt var et lommetørklæde fra min mormor, og blåt var der på strømpebåndet, og nyt var min kjole og sko

jeg gav andreas en ipod og en computertaske

vi sendte invitationerne ud et havlt år i forvejen. vi skulle holde det på Bornholm, ville rigtig gerne have at alle kunne komme, og derfor så tidligt!

Du spøger bare jeg har stadigvæk min bibel, hvor alle guldkorn står!

Knus Siber, måske skal mit næte arbejde være at planlægge brylluper, det er jo skide skægt, men meget tidskrævende!

Anmeld

27. oktober 2008

Lene76

Tut skriver:

..... Jeg mangler inspiration!

Vi har ændret lidt på planerne i forhold til hvad jeg skrev sidst. Desværre kunne Dragshlm slot kun stille med 10 værelser den . 9 maj, så vi overvejde hvad vi skulle gøre mht. overnatning til resten af gæsterne, og blev enige om at der gik lidt af nyggen hvis nogen overnattede på slottet og andre på hotel.

Så nu er planerne ændret.
Vi skal giftes i kværkeby kirke (Christian er døbt der, og hans forældre er gift, og hans bedsteforlældre begravet)
Og så har vi booket pavillonen på Sørup Herregård, og der er også booket 25 værelser og en brudesuite.

Jeg ved godt at der er længe til (½ år) men jeg har lidt spørgsmål til jer der er blevet gift?

Hvad betalte i for en fotograf?
Hvad var jeres lånt/nyt/gammelt og blåt?
Hvad gav i jeres mand i morgengave?
Hvor lang tid inden sendte i invitationer ud?

Mette - hvis hoved bare er fyldt med 1 million spørgsmål om brylluper.

ej det lyder fedt....tror osse det er vildt hyggeligt at ha folk der næste morgen....

MIn mand og jeg blev gift den 26, aug 2006 i åbyhøj kirke af en præst udefra, vi gad ik hende der var tilknyttet kirken.

derefter holde vi festen i et forsamlingshus, hvor vi havde hyrede en kogekone til at lve mand(hun er ven af familien og helt fantastisk)
Vin,soda og sprit havde vi hentet i tyskland.

musik havde vi et band som hedder Boggie live ( 8500 kr for at spille fra kl 17,30 - 03,00 dem kan jeg kun anbefale)

fotograf havde vi en som hed Thomas yde, han lavde en fotorep af selve vielsen og derefter nogle billeder i parken men den flotte brudepar

Lånt, underkjolen, nyt kjolen og en perlekæde som min far hanvde købt til mig i østen.... og blåt hehe min g-streng

Morgengave min mand fik et fedt skagensur og jeg fik et prøvedyk i kattegat centeret

invitationer havde vi sendt ud ca 2 mdr før men havde fortalt folk det ca 1 år i forvejen nemlig da mille min datter belv døbt i nov året før.

har forresten købt min kjole hos.....Askepot modeller i horsens ( der har man en super ærlig kvinde til at hjælpe dig med valget af den rigtige kjole og hun er mega ærlig... kan kun anbefale hende)

vil tror at vores bryllup koste mellem 60000 og 70000 for alt lige fra kjole til køkkenfolk og musik

jeg hjælper gerne hvis i mangler hjælp.

har forresten billeder på vores hp www.123hjemmeside.dk/fambechjensen

knus fra Lene

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

Åh hvor er det en herlig - men også pænt hektisk tid - du går i møde med alt den planlægning af den store dag....

Vi havde min kusines mand som fotograf - så inkl takkekort og fremkaldelse røg vi op på 3000. I øvrigt lige en idé til takkekort; jer selv i midten og en masse øjebliksbilleder udenomkring i sort/hvid - det blev monster flot og har virkelig givet positiv feedback her.

Jeg havde lånt en taske fra min veninde og en halskæde af min mor. Det blå var båndet i strømpebåndet.... Gammelt var min bedstemors lommetørklæde og nyt, ja det var jo kjole og sko.

Jeg gav min mand en drage i morgengave - han er vild med rollespil og sådan noget adventure-halløj, så det var en anerkendelse af den side af ham - og han er bare ikke en, der går med ur.

Vi havde kun 3 mdr fra vi selv fandt på at vi ville giftes til brylluppet skulle stå, så vores invitationer var vel først ude ca en måned før - men alle vidste så datoen på forhånd (havde kun de nærmeste med)

Mette, som ville ønske man kunne gøre dagen om - med den samme mand...

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

Åh hvor er det en herlig - men også pænt hektisk tid - du går i møde med alt den planlægning af den store dag....

Vi havde min kusines mand som fotograf - så inkl takkekort og fremkaldelse røg vi op på 3000. I øvrigt lige en idé til takkekort; jer selv i midten og en masse øjebliksbilleder udenomkring i sort/hvid - det blev monster flot og har virkelig givet positiv feedback her.

Jeg havde lånt en taske fra min veninde og en halskæde af min mor. Det blå var båndet i strømpebåndet.... Gammelt var min bedstemors lommetørklæde og nyt, ja det var jo kjole og sko.

Jeg gav min mand en drage i morgengave - han er vild med rollespil og sådan noget adventure-halløj, så det var en anerkendelse af den side af ham - og han er bare ikke en, der går med ur.

Vi havde kun 3 mdr fra vi selv fandt på at vi ville giftes til brylluppet skulle stå, så vores invitationer var vel først ude ca en måned før - men alle vidste så datoen på forhånd (havde kun de nærmeste med)

Mette, som ville ønske man kunne gøre dagen om - med den samme mand...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.