Tut skriver:
..... Jeg mangler inspiration!
Vi har ændret lidt på planerne i forhold til hvad jeg skrev sidst. Desværre kunne Dragshlm slot kun stille med 10 værelser den . 9 maj, så vi overvejde hvad vi skulle gøre mht. overnatning til resten af gæsterne, og blev enige om at der gik lidt af nyggen hvis nogen overnattede på slottet og andre på hotel.
Så nu er planerne ændret.
Vi skal giftes i kværkeby kirke (Christian er døbt der, og hans forældre er gift, og hans bedsteforlældre begravet)
Og så har vi booket pavillonen på Sørup Herregård, og der er også booket 25 værelser og en brudesuite.
Jeg ved godt at der er længe til (½ år) men jeg har lidt spørgsmål til jer der er blevet gift?
Hvad betalte i for en fotograf?
Hvad var jeres lånt/nyt/gammelt og blåt?
Hvad gav i jeres mand i morgengave?
Hvor lang tid inden sendte i invitationer ud?
Mette - hvis hoved bare er fyldt med 1 million spørgsmål om brylluper.
ej det lyder fedt....tror osse det er vildt hyggeligt at ha folk der næste morgen....

MIn mand og jeg blev gift den 26, aug 2006 i åbyhøj kirke af en præst udefra, vi gad ik hende der var tilknyttet kirken.
derefter holde vi festen i et forsamlingshus, hvor vi havde hyrede en kogekone til at lve mand(hun er ven af familien og helt fantastisk)
Vin,soda og sprit havde vi hentet i tyskland.
musik havde vi et band som hedder Boggie live ( 8500 kr for at spille fra kl 17,30 - 03,00 dem kan jeg kun anbefale)
fotograf havde vi en som hed Thomas yde, han lavde en fotorep af selve vielsen og derefter nogle billeder i parken men den flotte brudepar

Lånt, underkjolen, nyt kjolen og en perlekæde som min far hanvde købt til mig i østen.... og blåt hehe min g-streng

Morgengave min mand fik et fedt skagensur og jeg fik et prøvedyk i kattegat centeret
invitationer havde vi sendt ud ca 2 mdr før men havde fortalt folk det ca 1 år i forvejen nemlig da mille min datter belv døbt i nov året før.
har forresten købt min kjole hos.....Askepot modeller i horsens ( der har man en super ærlig kvinde til at hjælpe dig med valget af den rigtige kjole og hun er mega ærlig... kan kun anbefale hende)
vil tror at vores bryllup koste mellem 60000 og 70000 for alt lige fra kjole til køkkenfolk og musik
jeg hjælper gerne hvis i mangler hjælp.
har forresten billeder på vores hp
www.123hjemmeside.dk/fambechjensenknus fra Lene
Anmeld