Hvordan var jeres bryllup....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Tut

..... Jeg mangler inspiration!

Vi har ændret lidt på planerne i forhold til hvad jeg skrev sidst. Desværre kunne Dragshlm slot kun stille med 10 værelser den . 9 maj, så vi overvejde hvad vi skulle gøre mht. overnatning til resten af gæsterne, og blev enige om at der gik lidt af nyggen hvis nogen overnattede på slottet og andre på hotel.

Så nu er planerne ændret.
Vi skal giftes i kværkeby kirke (Christian er døbt der, og hans forældre er gift, og hans bedsteforlældre begravet)
Og så har vi booket pavillonen på Sørup Herregård, og der er også booket 25 værelser og en brudesuite.

Jeg ved godt at der er længe til (½ år) men jeg har lidt spørgsmål til jer der er blevet gift?

Hvad betalte i for en fotograf?
Hvad var jeres lånt/nyt/gammelt og blåt?
Hvad gav i jeres mand i morgengave?
Hvor lang tid inden sendte i invitationer ud?

Mette - hvis hoved bare er fyldt med 1 million spørgsmål om brylluper.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Susan1978

nu kan jeg jo ikke svare på noget af det...

Men jeg ved der findes bryllupsportaler som denne..

http://www.bryllupsklar.dk/

http://www.brudoggom.dk/

http://brylluponline.dk/

http://www.bryllup-guide.dk/

http://www.bryllupsmagasinet.dk/

http://www.somethingblue.dk/

du har sikkert været forbi dem alle...

Susan

Anmeld

26. oktober 2008

heaven

hey tut

allerførst tillykke med den kommende store dag - det er en fed dag, og du kan goooodt glæde dig og holde godt fast, det går bare SÅ stærkt....

vi betalte ikke noget for fotograf, en af vores venner er det, og tog vores billeder gratis. Dog findes de i alle prisklasser nærmest, så mit råd er at ringe rundt, snart, og finde ud af hvem der passer bedst ind i jeres pengepung og jeres forestillinger om billederne...

lånt og gammelt (vi "snød" lidt) var et af min mors armbånd, der lige passede til den dag

nyt var halskæden jeg havde på, og blåt var sløjfen på strømpebåndet..

morgengaven til manden var en fed halskæde (jeg fik et smukt smykkesæt med kæde og øreringe)

Invitationerne sendte vi ud 3 mdr før.

et godt råd er også at få styr på musikken, - alt efter hvad i vil jo... men livemusik - bands f.eks, skal som regel bookes i god tid....

det er en fantastisk dag, og man glemmer den aldrig, så nyd det og giv dig hen

Jannie

Anmeld

26. oktober 2008

Loggidut

Hvad betalte i for en fotograf?
Hvad var jeres lånt/nyt/gammelt og blåt?
Hvad gav i jeres mand i morgengave?
Hvor lang tid inden sendte i invitationer ud?

1) 500 bobs, fotografen var min fætter!
2) jeg lånte skørtet til kjolen, kjolen og sko og alt andet var nyt, min veninde syede mine forældres vielsesringe ind i ryggen af kjolen som det gamle, og der var blåt på strømpebåndet!
3) ingen ting...for det var vi enige om, han har jo desuden også alt...idet at han har mig...hæ hæ
4) mener det var et par måneder forinden.

jeg er vist ikke til stor hjælp...

Anmeld

27. oktober 2008

Nadi

Jeg kan ikke rigtig hjælpe med noget af det du spørg om for jeg blev gift på rådhuset og vi fulgte slet ikke traditionerne.

Men det skal vi når vi skal velsignes 45.png og til den tid så håber jeg at vi kan få en god pris hos en af Dennis' tidligere arbejdskollegaer som er fotograf.

Mht lånt/nyt/gammelt og blåt så har jeg altid gerne vil have min mors perleøreringe på så der er både lånt og gammelt i dem. Nyt det kan enten være kjolen eller buketten eller måske ringen og det blå skal være et strømpe bånd 76.gif

I morgengave fik Dennis et vildt fedt ur, men når vi skal velsignes skal han enten have et digt eller en brunch (set i "Den store Dag" på DR1)

Vi sendte ikke invitationer ud, da det kun var de nærmeste der skulle vide det og med, så de blev sagt ca 2 uger inden. Men jeg ville nok sende dem ud 3-4 måneder inden brylluppet.

Anmeld

27. oktober 2008

birgittemarie

Waauw Tut, det bliver da en fed fest med overnatningsmuligheder...

Vi sendte invitationerne ud 4 måneder i forvejen. Men vi blev også gift d. 24. juli midt i industriferien, så det var også for at være sikre på, at alle kunne.

Jeg gav Michael et par manchetringe, som jeg sendte et par veninder ned at købe i sidste øjeblik og som det endte med at han byttede - hvilket han siden har fortrudt, men han ville altså aldrig nogensinde gå med manchetknapper på det tidspunkt. Jeg synes den morgengave var noget af det mest umulige at få ordnet til hele brylluppet.
Jeg fik en stor samling eventyr fra hele verden og han havde skrevet i den "Må vores liv forblive et eventyr til vores dages ende" Den blev jeg glad for

Vi betalte ikke noget for fotograf, for der var så mange fotografer in spe med til vores bryllup, at det ikke var nødvendigt.

Jeg lånte en ring af min ene bedste veninde og en guldtaske af min anden bedste veninde . Det gamle var et kniplet kors, min oldemor havde lavet, som jeg syede på min brudekjole og så havde jeg et armbånd på, som min farfar gav min farmor i sølvbryllupsgave. Jeg syede en blå perle i mit skørt og forresten også en rød, for jeg læste noget om, at man også skulle have rødt på, vist for at bevare gløden i kærligheden... Og så havde jeg også klistret en krone (penge) i min ene sko, for at vi aldrig skulle komme til at mangle penge og nårh ja... Vi er da ikke døde af sult endnu

Knus fra Birgitte og held og lykke med forberedelserne

Anmeld

27. oktober 2008

Anja

Ja, der er heller ikke meget hjælp at hente her. Vi holdt et totalt utraditionelt bryllup 3 uger før jeg havde termin med Elias. Vi havde bare per mail inviteret til sommerfest uden at nævne bryllup. Vi var sammen ude at købe en graviditetsbrudekjole og et lyst afslappet jakkesæt til manden. Der var hverken noget lånt eller brugt .... og det blå repræsenterede Elias vel i maven . Da alle gæsterne var kommet kl 15 rejste manden sig op og sagde, at han håbede, at alle havde lyst til at tage en tur med ud i kirken (ligger lige uden for byen) for kl 16 skulle vi giftes. Folk fik et chok men var glade.

Vi blev gift og det var rigtigt dejligt og meget følelsesbetonet for os begge. Vi tog hjem, startede grillene op og så holdt vi en hyggelig grill/sommerfest, hvor vi hen på aftenen dansede brudevals ude midt på græsplænen - det var vildt romantisk .

Det var en fantastisk dag!

Anmeld

27. oktober 2008

ann-kristina

Hej
Til morgengave fik jeg taget et billede af mig og vores datter (der dengang var 1½76.gif. Det er sort/hvidt. Vi har begge bar overkrop og sidder tætsammen, så man ikke kan se mine bryster. Så det er sådant et man sagtens kan vise frem. Det er superflot og står ved siden af hans computer.

Anmeld

27. oktober 2008

Rasmine

Lilly holder giga udsalg denne måned.
Skal selv til Vejle og prøve kjole i morgen.
Men du skal være hurtig, hvis det har interesse, som sagt kun denne måned.

Aner heller ik en skid om bryllupper, men der er jo læææænge til jeg skal giftes.

Vi har nu fundet et helt 7.ende sted, som jeg håber vi kan komme ud at se snart.

Anmeld

27. oktober 2008

Rasmine

Årh...
Har lige luret "Sorup".
Fårk, det ser lækkert ud!
Hvaffor noget musik regner I med at bestille?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.