Waauw Tut, det bliver da en fed fest med overnatningsmuligheder...
Vi sendte invitationerne ud 4 måneder i forvejen. Men vi blev også gift d. 24. juli midt i industriferien, så det var også for at være sikre på, at alle kunne.
Jeg gav Michael et par manchetringe, som jeg sendte et par veninder ned at købe i sidste øjeblik og som det endte med at han byttede - hvilket han siden har fortrudt, men han ville altså aldrig nogensinde gå med manchetknapper på det tidspunkt. Jeg synes den morgengave var noget af det mest umulige at få ordnet til hele brylluppet.
Jeg fik en stor samling eventyr fra hele verden og han havde skrevet i den "Må vores liv forblive et eventyr til vores dages ende"

Den blev jeg glad for

Vi betalte ikke noget for fotograf, for der var så mange fotografer in spe med til vores bryllup, at det ikke var nødvendigt.
Jeg lånte en ring af min ene bedste veninde og en guldtaske af min anden bedste veninde

. Det gamle var et kniplet kors, min oldemor havde lavet, som jeg syede på min brudekjole og så havde jeg et armbånd på, som min farfar gav min farmor i sølvbryllupsgave. Jeg syede en blå perle i mit skørt og forresten også en rød, for jeg læste noget om, at man også skulle have rødt på, vist for at bevare gløden i kærligheden... Og så havde jeg også klistret en krone (penge) i min ene sko, for at vi aldrig skulle komme til at mangle penge og nårh ja... Vi er da ikke døde af sult endnu

Knus fra Birgitte og held og lykke med forberedelserne
Anmeld