Hvorfor bakker jeg ud :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2011

Louiiiise

Det er super dejligt at vide, jeg ikke er den eneste som har det eller har haft det på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Camillago

Åh ja - det lyder fuldstændig som mig og de tanker jeg havde. Egner jeg mig til at være mor - kan jeg overhovedet finde ud af det?

Jeg blev gravid i første forsøg, hvilket kom fuldstændig bag på mig. Så de første par måneder gik med "paniktanker" - overvældet over at det lige pludselig var nu.

Da Mathilde blev født for snart 2 år siden, kom det hele af sig selv; jeg kunne godt finde ud af det, og jeg tænkte flere gange: Hvorfor gjorde vi det ikke tidligere (altså fik barn). Det er jo helt fantastisk!

Og det med det rette tidspunkt kender jeg også alt for godt. Det vil nok aldrig være det helt rigtige tidspunkt til baby - man kan altid finde noget der lige skal klares først. Men børn bliver en del af tilværelsen, når de kommer ud, og så løser tingene sig.

Anmeld

17. april 2011

Louiiiise

Nu giver vi det en chance Men synes bare det er en kæmpe beslutning. Det er en form for en kærligheds erklæring.

Jeg er ingen i tvivl om vores forhold kan hold til det. Vi har været sammen i 5 år og har boet sammen i 4 år. Vi har en hund sammen og synes faktisk også dengang at det var en svær beslutning. Selvom det bare er en hund hehe..

Anmeld

17. april 2011

Hailiesmom11

Der gik 5 mdr inden jeg blev gravid med min kæreste og jeg havde ikke været på p-piller i ca 8 mdr så det kan sagtens ske der går lidt tid inden du bliver gravid

Jeg ville også sige go for it....

At være gravid er den mest fantastiske følelse man kan have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.