Hvorfor bakker jeg ud :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Louiiiise

Igår spurgte manden om vi ikke skulle give det et forsøg med projekt baby. Så sad jeg og smiltet helt vild. Men så blev jeg alligevel lidt i tvivl Jeg er udlært salgsassistent til juli og vi havde hele tiden aftalt at vi skulle starte projekt baby, når jeg fik mine papir på fuldstidsstillingen. Så jeg havde sikre mig et arbejde.

Jeg ønsker så inderligt at blive gravid og nu har jeg muligheden. Så vælger jeg alligevel at bakke ud.

Kan jeg ikke for en gang skyld lad vær med at tænke økonomisk og gøre det jeg inderligt har lyst til

Hvad synes i jeg skal gøre?

Knus Louise som er har været skruk i 2 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

aya-zia

Louiiiise skriver:

Igår spurgte manden om vi ikke skulle give det et forsøg med projekt baby. Så sad jeg og smiltet helt vild. Men så blev jeg alligevel lidt i tvivl Jeg er udlært salgsassistent til juli og vi havde hele tiden aftalt at vi skulle starte projekt baby, når jeg fik mine papir på fuldstidsstillingen. Så jeg havde sikre mig et arbejde.

Jeg ønsker så inderligt at blive gravid og nu har jeg muligheden. Så vælger jeg alligevel at bakke ud.

Kan jeg ikke for en gang skyld lad vær med at tænke økonomisk og gøre det jeg inderligt har lyst til

bare gå igang.... det er jo ik altid det lykkes første gang det kan jo ta et par måneder

Anmeld

16. april 2011

Louiiiise

Men hvad så, hvis det komme i først forsøg.

Det skal sige at jeg ikke har været på p-piller i halvandet år. Så når vi har haft sex, har han ikke fået udløsning inde i mig. Så ved ikke om jeg har svært ved at blive gravid

Anmeld

16. april 2011

jannebjerre

Louiiiise skriver:

Go for it

Anmeld

16. april 2011

Louiiiise

Hvad nu hvis jeg er gravid i næste månede. Hvornår kan man begynde at se det på mig?

Anmeld

16. april 2011

Sitrani

GØR DET!!!! Der er aldrig et perfekt tidspunkt at lave babyer på, der er altid et eller andet man liiiige skal ordne først, og sådan får man aldrig børn - Jeg havde selv samme skrupler som dig, men tog springet, og er overlykkelig over jeg gjorde det! Blev færdiguddannet som pædagog i januar, og havde været gravid fra oktober af sidste år, så har ikke kunne finde noget arbejde, pga. jeg er gravid, og det giver jo sig selv, men THANK GOD jeg gjorde det! For det var det jeg virkelig ville, og arbejde kan man altid finde efter barsel  Så nu er jeg på dagpenge, hvilket jeg sagtens kan leve for, da jeg kun er vant til SU og fritidsjob

Tror tit man holder igen, fordi det er sådan en stor beslutning, som aldrig virker "fornuftig" at ta', hvis du forstår.. hehe... Men når det er gjort, så føler man ikke at det kunne være anderledes....

Hilsen Sille, 29+0

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Louiiiise skriver:

Men hvad så, hvis det komme i først forsøg.

Det skal sige at jeg ikke har været på p-piller i halvandet år. Så når vi har haft sex, har han ikke fået udløsning inde i mig. Så ved ikke om jeg har svært ved at blive gravid

Det er meget forskelligt fra person til person - min mave voksede hurtigt i starten, men de sidste 5 uger er der ikke sket så meget med maven - og kan stadig skjule det med løse bluser, tunikaer osv., så du skal ihvertfald over de 20 uger før man ikke er i tvivl længere vil jeg tro... Ellers kig på alle mavebillederne herinde

Og synes også bare I skal gå efter det

Blev gravid som jeg blev udlært - men havde så en MA, og kommer til at gå på barsel præcis et år efter jeg blev udlært - sådan er det når man har unge kvinder ansat - de kender risikoen og selvfølgelig vil de blive glade på jeres vegne

Anmeld

16. april 2011

Louiiiise

Ej, sidder helt og får tåre i øjnene. Jeg synes det er super svært. I sær fordi nu kommer det så tæt på Jeg følte at før havde jeg også god til vende mig til tanken, om at skulle være gravid. Jeg glæder mig så inderligt til det bliver min tur. Men er bange for at skulle fortælle min chef at jeg er gravid.

Er jeg nu istand til at tage vare på et barn osv. alle de tanker går igennem mit hovede.

Er jeg underlig? Vil bare have alting så perfekt.

Anmeld

16. april 2011

Muffinmus

jamen du kan sgatens være mor:-)

Når du først sidder med den lille baby i armene kommer alting nærmest helt af sig selv om man gør tit tingene som om man altid har gjort det.

Faktisk er det ikke så svært, mad, ny ble, kramme kysse, SOVE og lidt sang og leg.:-)

Og ja, selvfølgelig bliver man nervøs, det er jo noget af det største i dit liv du skal i gang med, det er da pisse skræmmende

Men hvis du bliver gravid i maj kan man sikkert først for alvor se noget i august eller september.Kommer an på hvor stramt tøj du går i jo:-)

Anmeld

16. april 2011

Mathilde

Jeg tror rigtig mange har det som dig, når man længe har haft lyst til en baby i sit liv og det så pludselig kommer tæt på.

Jeg havde det i hvert fald på samme måde og blev rigtig usikker på mig selv som kommende mor. Men man vokser SÅ meget mentalt gennem graviditeten og når man først står midt i det, skal man nok klare det

Jeg tog mine eksamener 3 uger inden jeg fødte. Det gik super

Så bare igang med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.