Nu har jeg aldrig haft så forfærdelig mange veninder - er nok lidt kræsen og stiller høje krav til dem jeg har, for i min verden er venner selv valgt familie, og jeg har aldrig haft overskud til at vedligeholde en stor omgangskreds. Efter jeg blev gravid er der da ingen tvivl om at den liiiige skulle sluges, den ene har et par bonus børn og ingen udsigter til selv at få-hun ved vist heller ikke helt om hun vil, selvom det er på høje tid at finde ud af... Min anden veninde gennem 22år skal ikke selv have børn, og har et mærkeligt forhold til graviditet (altså hvis hun selv skulle igennem sådan en). Men hun elsker børn, og skal være min søns gudmoder. Tror pigernes største frygt (og min egen) har været om jeg nu blev børnekedelig... Tror dog vi alle er ved at være ret afslappede omkring det, for det er da ikke sket endnu. Javist, børn er skønne men det er der mange ting i livet der er... Bla Tøse aftner med masser af rødvin, god mad og musik UDEN børn. Så må farmand sgu tage over en tid, når vi kommer dertil ;0) er ikke bange for at miste mine veninder, og har aldrig været det :0)
Anmeld