mister man venner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Pige2009

metteswn skriver:

Nu har jeg set en del skrive de søger venner her inde og sidder pt. og ser MTV hvor en mor siger hun har mistet alle hendes venner. er det virklig så slemt? kan godt se der nok ikke er så meget tid til venner mere, men stadigvæk det betyder da ikke man aldrig kan ses.

Hvis de er rigtige venner, forsvinder de ikke. Jeg tror også det handler om, at man selv skal kunne se ud over bleer og amning og komme lidt ud imellem hverdagens trummerum

Jeg har i hvert fald ikke mistet nogen venner, da jeg fik Laura og jeg er endda alene med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mn

Baagøe skriver:

Hvis de er rigtige venner, forsvinder de ikke. Jeg tror også det handler om, at man selv skal kunne se ud over bleer og amning og komme lidt ud imellem hverdagens trummerum

Jeg har i hvert fald ikke mistet nogen venner, da jeg fik Laura og jeg er endda alene med hende

nu er jeg lidt nysgerrig, mener du så at du ses med dem uden din datter eller at kunne snakke om andet, eller hvad har du i tankerne når du skriver det ?

Anmeld

16. april 2011

Clisolka

metteswn skriver:

Nu har jeg set en del skrive de søger venner her inde og sidder pt. og ser MTV hvor en mor siger hun har mistet alle hendes venner. er det virklig så slemt? kan godt se der nok ikke er så meget tid til venner mere, men stadigvæk det betyder da ikke man aldrig kan ses.

Der er røget en del venner på vores konto efter vi blev forældre for et halvt år siden...

Nogle kan ikke tåle synet af en baby, andre vil i byen hver weekend, andre er selv lige blevet forældre og resten, tja...  

Jeg vil da gerne indrømme, at jeg ikke selv har været klar til at lade min datter passe ude, men jeg har heller ikke tænkt mig at møde op til fester hver weekend for at beholde mine "venner"...  

Er dog helt sikker på, at det hele står på "stand-by" lige pt. indtil vi finder ud af at "være venner" igen 

Anmeld

16. april 2011

MetteDN

Jeg har mistet næsten alle mine venner efter jeg blev gravid.. Er gravid i 8. måned og har ikke set en eneste af dem siden

Men har så i stedet fundet nogle super gode veninder herinde på baby.dk i stedet for

Anmeld

17. april 2011

Corn

metteswn skriver:

nårh okay tænker du at der var nogle af dem som var en bestemt gruppe som kom tilbage? altså om det var venner igennem hele livet? skole venner? eller var det meget blandet?

Det var ikke nogen bestemt gruppe, hverken dem der gik, eller dem der kom tilbage... Mere et spørgsmål om, hvornår man igen havnede det "samme sted" i livet

Anmeld

28. april 2011

Pige2009

metteswn skriver:

nu er jeg lidt nysgerrig, mener du så at du ses med dem uden din datter eller at kunne snakke om andet, eller hvad har du i tankerne når du skriver det ?

Jeg ses med dem både med og uden Laura Det er intet problem at tale om andet end babymos og bleer

Anmeld

28. april 2011

Trollebaby

Jeg mistede alle mine venner da jeg blev gravid, på nær en, som jeg dog kun ser sjældent.

Det var både nye og gamle venner. Også to jeg havde troet jeg ville være venner med resten af livet...

Det har været hårdt, og har både været deres og min skyld.

Anmeld

28. april 2011

Maja_4000

Jeg har mistet min vedste veninde siden 1. klasse .. Har ikke hørt fra hende siden jeg fødte .. 

Havde kun tre nære veninder .. Og de to andre er ikke forsvundet ( endnu ) .. Ser dem ikke så tit .. Men vi sms'er jævnligt (:

Anmeld

29. april 2011

mn

okay synes faktisk det er trist at hører nogle af jeres kommentar, men er glad for i vil dele det, så man logså har det aspekt at tage valget udfra

Anmeld

29. april 2011

Zilke's Mor <3

jeg sagde selv en masse venner fra da jeg blev gravid ...

mest af alt fordi de slet slet ikke var klar til en baby i venneflokken, og ja ganske rigtigt, hvis der er fest ringer de og høre om jeg ikke lige kommer !

ja selvfølgelig gør jeg da det, jeg tager da lige Zilke med i bære selen, eller NEJ !

men der er også mange af mine venner der så er indforstået med jeg nu har mit et og alt at passe på herhjemme, de kommer jævnligt og ser til både mig og hende !

så dem man mister, de er i virkeligheden ikke de venner som at der er værd at samle på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.