Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Uhh, så lige din update
Mon baby.dk bliver 2 babyer rigere i dag så?
Spændende spændende spændende...
ALT held og lykke herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uh, hvor spændende! Go' arbejdslyst
EJ hvor spændende!!!
og i øvrigt, hvis det bliver i dag er det en rigtig god dag at komme til verden på! Nemlig på min fødselsdag.
CiSo skriver: EJ hvor spændende!!! og i øvrigt, hvis det bliver i dag er det en rigtig god dag at komme til verden på! Nemlig på min fødselsdag.
Tillykke med fødselsdagen
uhh hvor spænde en masse veestøv til dig
Uha det lyder jo spændende.
Ønsker dig al mulig held og lykke og krydser fingre for at det bliver idag.
Søde Christina. Du kan lige vove på at føde før i morgen, kan du! Nu ikke springe over i køen.. Den 17. april er og bliver den bedste fødselsdag ever (JA! Som du ved har jeg jo fødselsdag i morgen) hehe
Aii.. Ønsker dig en rigtig god fødsel
Ej hvor er det spændende! Håber det går løs lige nu, og at det ikke bliver en alt for hård fødsel
Ih, hvor er det spændene
for en hurtig, nem og smertefri fødsel
Valle81 skriver: Opdatering Veer med 6 til 8 min imellem, ungerne er afhentet, og vi ringer til fødegange om lidt, men vi sidder lige i sengen, altså kenny og jeg og spiser. Nyder roen et øjeblik
Opdatering Veer med 6 til 8 min imellem, ungerne er afhentet, og vi ringer til fødegange om lidt, men vi sidder lige i sengen, altså kenny og jeg og spiser. Nyder roen et øjeblik
Hvor lyder det dejligt, at bebs er på vej og i lige kan nyde hinanden alene inden det går rigtig igang. Kæmpe stort held og lykke herfra. Håber du få en vidunderlig oplevelse og en dejlig fødsel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128