Såh tøser - så er der vist veer til mor her:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.357 visninger
31 svar
0 synes godt om
16. april 2011

Valle81

Jeg tror sku det sker i dag:0)

Jeg har været oppe at tisse hver halve time hele natten igennem.

Da vi stod op i morges fik jeg med det samme plukveer som bider - de er der stadig - der er lidt langt i mellem men de er der og det er mere end hvad der har været tidligere:0)

Så nu er alt ved at være pakket og mormorog morfar er kontaktet ( de skal jo passe Asta, Anton og Sebastian mens vi er afsted - så de skal lige forberedes).

Så nu er der bare at vente og håbe at det taget til og ikke bare forsvinder:0)

Og vil i høre noget sjovt - har jo termin i morgen det er et - men det sjove er at sidste år lørdagen inden påske kom Atnon til verdenen og hvis jeg føder i dag er det "selv samme" lørdag inden påske som Anton kom til verdenene sidste årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- får lige en ve:0)

Og endnu sjovere er at Asta også er født en lørdag,så hvis jeg føder i dag er alle mine unger født en lørdag:0)

Knus Christina, som virkelig håber det er NU:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

camillakrath

EJ hvor spændende

Ønsker dig bare alt mulig held og lykke

Anmeld

16. april 2011

TbCp

Uhhhh spændende!!! Håber for dig at der kommer rigtig gang i det så du får din lille bebs ud idag

Og måtte altså trække lidt på smilebåndet over dit ÅRRRrrrrrrrrrrrrrrrrr

Anmeld

16. april 2011

bøgelund

yaaaayyy.. hep hep.. 

hvor jeg glæder mig til at høre mere.. held og lykke med det hele.. 

Anmeld

16. april 2011

Maalene

Valle81 skriver:

Jeg tror sku det sker i dag:0)

Jeg har været oppe at tisse hver halve time hele natten igennem.

Da vi stod op i morges fik jeg med det samme plukveer som bider - de er der stadig - der er lidt langt i mellem men de er der og det er mere end hvad der har været tidligere:0)

Så nu er alt ved at være pakket og mormorog morfar er kontaktet ( de skal jo passe Asta, Anton og Sebastian mens vi er afsted - så de skal lige forberedes).

Så nu er der bare at vente og håbe at det taget til og ikke bare forsvinder:0)

Og vil i høre noget sjovt - har jo termin i morgen det er et - men det sjove er at sidste år lørdagen inden påske kom Atnon til verdenen og hvis jeg føder i dag er det "selv samme" lørdag inden påske som Anton kom til verdenene sidste årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- får lige en ve:0)

Og endnu sjovere er at Asta også er født en lørdag,så hvis jeg føder i dag er alle mine unger født en lørdag:0)

Knus Christina, som virkelig håber det er NU:0)

Eeeeej, hvor spændende

Og dælme ret godt timet, hvis du føder i dag... Hehe... Det sker vidst ikke så tit

Vil tænke på dig i dag og sende en STOOOOOR bunke ve-støv afsted, så I kan få lillebror ud i dag

Anmeld

16. april 2011

Koen.

wuhuu masser af tanke og vestøv sendes til dig, god fornøjelse med veerne

Anmeld

16. april 2011

Kofoed.

Wee.. Hvor spændende, kunne være sjovt med to drenge som er født lørdag inden påske

Masser af vestøv afsted til dig

Anmeld

16. april 2011

AnneBJ

Ihh Jeg puster vestøv af sted til dig!!!

Herhjemme er vi alle 3 født en torsdag!

Anmeld

16. april 2011

Holbæktrunten

Vestøv fra mig også - såååå spændende 

Anmeld

16. april 2011

blomst84

Massere af veeeeeee-støv til dig  og hvis du føder i dag vil busserne altid flage på din søns fødselsdag  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.