Såh tøser - så er der vist veer til mor her:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Vial

Pøj pøj med at "klække" endnu et påskeæg.. hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

mamax3

Valle81 skriver:

Jeg tror sku det sker i dag:0)

Jeg har været oppe at tisse hver halve time hele natten igennem.

Da vi stod op i morges fik jeg med det samme plukveer som bider - de er der stadig - der er lidt langt i mellem men de er der og det er mere end hvad der har været tidligere:0)

Så nu er alt ved at være pakket og mormorog morfar er kontaktet ( de skal jo passe Asta, Anton og Sebastian mens vi er afsted - så de skal lige forberedes).

Så nu er der bare at vente og håbe at det taget til og ikke bare forsvinder:0)

Og vil i høre noget sjovt - har jo termin i morgen det er et - men det sjove er at sidste år lørdagen inden påske kom Atnon til verdenen og hvis jeg føder i dag er det "selv samme" lørdag inden påske som Anton kom til verdenene sidste årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- får lige en ve:0)

Og endnu sjovere er at Asta også er født en lørdag,så hvis jeg føder i dag er alle mine unger født en lørdag:0)

Knus Christina, som virkelig håber det er NU:0)

Held og Lykke søde... 

sender lige en masse ve støv afsted til dig... Puuuuuuust ********

Anmeld

16. april 2011

kiwifrugten

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuust jeg trak også på smilebåndet hehe ønsker dig en fantastisk fødsel

Anmeld

16. april 2011

Diana...

Ihh hvor spændende 

En masse HEP her fra

Anmeld

16. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Valle81 skriver:

Da vi stod op i morges fik jeg med det samme plukveer som bider - de er der stadig - der er lidt langt i mellem men de er der og det er mere end hvad der har været tidligere:0)

Så nu er alt ved at være pakket og mormorog morfar er kontaktet ( de skal jo passe Asta, Anton og Sebastian mens vi er afsted - så de skal lige forberedes).

Og vil i høre noget sjovt - har jo termin i morgen det er et - men det sjove er at sidste år lørdagen inden påske kom Atnon til verdenen og hvis jeg føder i dag er det "selv samme" lørdag inden påske som Anton kom til verdenene sidste årrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr- får lige en ve:0)

Og endnu sjovere er at Asta også er født en lørdag,så hvis jeg føder i dag er alle mine unger født en lørdag:0)

Puster lige en masse Ve-støv i din retning  Kunne være sjovt at få et lørdag barn igen  

Anmeld

16. april 2011

Najsen86

Jeg hepper på jer... og sender noget vestøv din vej  *pust*

Anmeld

16. april 2011

Sara.

Valle81 skriver:

Ih hvor spændende!!

Husker tydeligt denne tid sidste år! Og har fulgt med på sidelinien når du har opdateret om denne graviditet.

Det er så spændende... og blir så godt!

Tænk og så en dag før termin og ikke lige som sidste år hvor der gik læææææææææænge og vores drenge først kom ud da vi blev sure og insisterede...

Glæder mig til at se billeder af næste vidunder.

Kram

Anmeld

16. april 2011

Valle81

Opdatering

Veer med 6 til 8 min imellem, ungerne er afhentet, og vi ringer til fødegange om lidt, men vi sidder lige i sengen, altså kenny og jeg og spiser. Nyder roen et øjeblik

Anmeld

16. april 2011

piadas

Ih, hvor spændende!

Hep hep hep!

Anmeld

16. april 2011

Happiness

Valle81 skriver:

Opdatering

Veer med 6 til 8 min imellem, ungerne er afhentet, og vi ringer til fødegange om lidt, men vi sidder lige i sengen, altså kenny og jeg og spiser. Nyder roen et øjeblik

Ihh hvor spændende! Så er det ved at være nu!

for at det blir en hurtig og nem fødsel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.