kiwifrugten skriver:
vi var sammen d. 24 Juli på min fødselsdag efter Pink koncerten i parken. Og d. 8 August tog jeg til spanien, da jeg kom hjem opdagede jeg at jeg var gravid og det fortalte jeg ham, og siden da har vi ikke rigtig set hinanden. Vi har ikke været sammen sexuelt eller noget efter og har kun set ham et par gange hvor vi har mødt hinanden tilfældigt.
Han passer min kat når jeg er i Jylland og det er jeg da glad for han vil hjælpe med og han betaler også det han skal til lillepigen. Har dog ikke søgt forhøjet børnepenge til trods for han har en feeeeeeed løn. Men jeg vil ikke presse ham for penge, han gik med til jeg beholdte barnet hvis jeg lovede jeg ikke søgte de penge.
Han har en datter i forvejen og jeg ved han ville miste sin bil hvis jeg søgte de penge, så jeg tænker nok mest på den datter han har nu, min lille pige skal nok klare sig :-D
Hun kommer ikke til at mangle noget :-D
jeg kom hjem fra spanien den 28 juli, natten til den 31 juli blev hun lavet, 1 august satte hun sig fast og den 20 august fandt jeg ud af at jeg var gravid... min eks ville have jeg skulle få det fjernet da det jo ikke var planlagt. men jeg kunne ikke gøre det... jeg slog op med ham den 30 august. den 5 januar kom han tilbage til mig men skred igen da jeg fortalte ham om bidrag til barnet og han begyndte at sige jeg havde ødelagt hans liv osv. jeg fortalte ham det sådan set kun kan mærkes så længe vi ikke bor sammen og inden jeg fortalte det havde han allerede spurgt mig om jeg ville have lyst til at flytte sammen med ham i hans forældres hus når han købte det og så her for en måned siden sagde han helt stop og det var da hans MC kom ud. jeg har ikke selv måtte vælge hvilket slags bidrag jeg ville søge, for i virkeligheden er jeg skide ligeglad med at få penge fra ham, det var ikke derfor jeg valgte at beholde hende...
samt er jeg opdraget til at hvis du har kærligheden er du rigere end den rigeste mand i verden, og de penge du har er bare gode at have...
men det han er kommet tilbage mens jeg var gravid og han havde mange planer for os alle 3 når hun var født, så har jeg svært ved at tro på det virkeligt er slut mellem os, tror bare han er gået i panik fordi hans forældre ikke ved noget samt at det er lige om lidt, der var jo masser af tid da han kom tilbage i januar
Anmeld