kiwifrugten skriver:
Ja jeg venter en lille pige :-)
Jeg har også været til 4d scanning og der lignede hun mig. Men min veninde fik også lavet en scanning og de billeder lignede ikke rigtig den der kom ud man kan ikke rigtig samligne :-)
Jeg står også enlig mor, men er sikker på faren ikke kommer rendende. Han vil ikke have noget med hende at gøre, han ønsker ikke at se hende. Han er endda min nabo. Men jeg flytter d. 15 maj så det blir lækkert nok :-D
Ja jeg er blevet flyttet til Kolding sygehus så jeg er der på min termins dato hos min familie, for jeg kender ingen herovre så jeg har meget mere støtte i Kolding :-D
Men ja der kommer en masse godt ud af det så det er bestemt det hele værd
hold da op har i ikke været sammen hele graviditeten...
min eks kom tilbage i januar og smuttede igen for ca en måned siden, pga barnet og begyndte på alt muligt, men tror nu ikke det er slut mellem os, han kan bare ikke forholde sig til barnet og mavn, det ikke så virkeligt for ham lige nu, tror det bliver mere virkeligt når hun kommer ud...
jeg håber hun kommer ud med det smil og den charme 
hader at mænd ikke kan tage ansvar for det de har været med til at lave... min eks ville gerne med til fødslen og det ville han lige indtil at han skrev til mig "føler jeg er nede i et stort hul for nu kommer barnet snart" og pludselig håbede han at han aldrig skulle se mig igen eller barnet... men om han mener det er der ingen der ved... for han har da været inde på min ND og kigge
ja okay det er da dejligt at du kan komme til at føde et sted hvor der er nogen du kender der kan være der for dig...
Anmeld