når det er tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

kiwifrugten

Her i dag har jeg en del smerter i lænden (mens lignende smerter) og jeg er helt rastløs er træt og lidt doven men kan absolut ikke sove. Var i Rødovre centret i dag og der begyndte smerterne.

Der er ikke lige lang tid imellem de smerter jeg har. Jeg har haft tynd mave i knap 3 dage nu og havde kvalme i morges tiltrods for jeg ikke har døjet med det før.

Håber sgu snart der sker noget for er helt rastløs nu.

Hilsen Rikke iuge 39+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Her i dag har jeg en del smerter i lænden (mens lignende smerter) og jeg er helt rastløs er træt og lidt doven men kan absolut ikke sove. Var i Rødovre centret i dag og der begyndte smerterne.

Der er ikke lige lang tid imellem de smerter jeg har. Jeg har haft tynd mave i knap 3 dage nu og havde kvalme i morges tiltrods for jeg ikke har døjet med det før.

Håber sgu snart der sker noget for er helt rastløs nu.

Hilsen Rikke iuge 39+1

okay... det med tyndt mave, det har jeg haft hele ugen, og får smerter ind imellem, mens ligne... samt blev jeg så dårlig i nat, det var virkelig så jeg var ved at besvime, prøvede at drikke en masse vand og sådan men det hjalp ikke

men plejer tynd mave at være tegn eller...

okay bor du i nærheden af rødovre? hvis jeg må spørge.. 

hilsen Anne 39+0

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

okay... det med tyndt mave, det har jeg haft hele ugen, og får smerter ind imellem, mens ligne... samt blev jeg så dårlig i nat, det var virkelig så jeg var ved at besvime, prøvede at drikke en masse vand og sådan men det hjalp ikke

men plejer tynd mave at være tegn eller...

okay bor du i nærheden af rødovre? hvis jeg må spørge.. 

hilsen Anne 39+0

Jeg bor i Søborg

Har hørt tynd mave kan være et tegn i hvertfald

Anmeld

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Jeg bor i Søborg

Har hørt tynd mave kan være et tegn i hvertfald

okay ja det ikke lang fra rødovre hehe... det var mere bor selv 5 min fra rødovre centret, så blvev lige nysgerrig

okay jamen så håber jeg da at jeg snart føder, for jeg har haft tynd mave siden mandag tror jeg det startede, men igen det er jo lige det der med hvor længe går der med at have tynd mave til man faktisk føder den lille engel

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

okay ja det ikke lang fra rødovre hehe... det var mere bor selv 5 min fra rødovre centret, så blvev lige nysgerrig

okay jamen så håber jeg da at jeg snart føder, for jeg har haft tynd mave siden mandag tror jeg det startede, men igen det er jo lige det der med hvor længe går der med at have tynd mave til man faktisk føder den lille engel

Ja jeg har også haft det i mange dage nu. Plus de mens smerter. men de er ikke så slemme som de var igårmen har heller ikke lavet noget i dag har bare ligget

Anmeld

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Ja jeg har også haft det i mange dage nu. Plus de mens smerter. men de er ikke så slemme som de var igårmen har heller ikke lavet noget i dag har bare ligget

vi må  finger for hinanden at der så sker noget meget snart hehe... jeg kan virkelig ikke vente til hun kommer, bare det at se hvordan hun ser ud og det hele

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

vi må  finger for hinanden at der så sker noget meget snart hehe... jeg kan virkelig ikke vente til hun kommer, bare det at se hvordan hun ser ud og det hele

Jeg kan sagtens følge dig jeg har det på samme måde :-)

Tænker på hvornår de første tegn kommer på fødslen og tænker på hvor ondt det egentlig gør

Men glæder mig såååå meget til at se hvordan hun ser ud og hvem hun ligner om det er mig eller faren eller os begge :-)

Min mor har sagt jeg skal se om jeg kan finde et tog til Jylland før tid men det kan jeg ikke. Men tager toget til Kolding på torsdag så er jeg der på min termins dato

jeg  fingre for at vi begge føder meget snart og en sund og rask pige hver :-D

Anmeld

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Jeg kan sagtens følge dig jeg har det på samme måde :-)

Tænker på hvornår de første tegn kommer på fødslen og tænker på hvor ondt det egentlig gør

Men glæder mig såååå meget til at se hvordan hun ser ud og hvem hun ligner om det er mig eller faren eller os begge :-)

Min mor har sagt jeg skal se om jeg kan finde et tog til Jylland før tid men det kan jeg ikke. Men tager toget til Kolding på torsdag så er jeg der på min termins dato

jeg  fingre for at vi begge føder meget snart og en sund og rask pige hver :-D

Okay du får også en pige? 

jeg tænker faktisk mest på tegnene. ved der er  mange der tænker på at det gør ondt osv. men det har faktisk ikke skænket mig en tanke, tænker mere "selvfølgelig gør det ondt, men tænk på hvad du får ud af det" 

jeg var til 4D scanning i januar og da min lille datter grinede så jeg hvor meget hun lignede sin far, samme slags charmetrold som sin far, hvilket vil sige ser hun sådan ud når hun kommer ud så kan hun slippe afsted med alt næsten og så håber jeg at hendes far kommer, for så er han solgt med det samme... og ja jeg håber da han kommer tilbage...

så du føder i kolding eller?

samme her  

samt sender og så et lille held og lykke til at din fødsel må gå godt

Anmeld

17. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

Okay du får også en pige? 

jeg tænker faktisk mest på tegnene. ved der er  mange der tænker på at det gør ondt osv. men det har faktisk ikke skænket mig en tanke, tænker mere "selvfølgelig gør det ondt, men tænk på hvad du får ud af det" 

jeg var til 4D scanning i januar og da min lille datter grinede så jeg hvor meget hun lignede sin far, samme slags charmetrold som sin far, hvilket vil sige ser hun sådan ud når hun kommer ud så kan hun slippe afsted med alt næsten og så håber jeg at hendes far kommer, for så er han solgt med det samme... og ja jeg håber da han kommer tilbage...

så du føder i kolding eller?

samme her  

samt sender og så et lille held og lykke til at din fødsel må gå godt

Ja jeg venter en lille pige :-)

Jeg har også været til 4d scanning og der lignede hun mig. Men min veninde fik også lavet en scanning og de billeder lignede ikke rigtig den der kom ud man kan ikke rigtig samligne :-)

Jeg står også enlig mor, men er sikker på faren ikke kommer rendende. Han vil ikke have noget med hende at gøre, han ønsker ikke at se hende. Han er endda min nabo. Men jeg flytter d. 15 maj så det blir lækkert nok :-D

Ja jeg er blevet flyttet til Kolding sygehus så jeg er der på min termins dato hos min familie, for jeg kender ingen herovre så jeg har meget mere støtte i Kolding :-D

Men ja der kommer en masse godt ud af det så det er bestemt det hele værd

Anmeld

17. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Ja jeg venter en lille pige :-)

Jeg har også været til 4d scanning og der lignede hun mig. Men min veninde fik også lavet en scanning og de billeder lignede ikke rigtig den der kom ud man kan ikke rigtig samligne :-)

Jeg står også enlig mor, men er sikker på faren ikke kommer rendende. Han vil ikke have noget med hende at gøre, han ønsker ikke at se hende. Han er endda min nabo. Men jeg flytter d. 15 maj så det blir lækkert nok :-D

Ja jeg er blevet flyttet til Kolding sygehus så jeg er der på min termins dato hos min familie, for jeg kender ingen herovre så jeg har meget mere støtte i Kolding :-D

Men ja der kommer en masse godt ud af det så det er bestemt det hele værd

hold da op har i ikke været sammen hele graviditeten...

min eks kom tilbage i januar og smuttede igen for ca en måned siden, pga barnet og begyndte på alt muligt, men tror nu ikke det er slut mellem os, han kan bare ikke forholde sig til barnet og mavn, det ikke så virkeligt for ham lige nu, tror det bliver mere virkeligt når hun kommer ud...

jeg håber hun kommer ud med det smil og den charme

hader at mænd ikke kan tage ansvar for det de har været med til at lave... min eks ville gerne med til fødslen og det ville han lige indtil at han skrev til  mig "føler jeg er nede i et stort hul for nu kommer barnet snart" og pludselig håbede han at han aldrig skulle se mig igen eller barnet... men om han mener det er der ingen der ved... for han har da været inde på min ND og kigge

ja okay det er da dejligt at du kan komme til at føde et sted hvor der er nogen du kender der kan være der for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.