er du på team trine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. april 2011

Bondepigen

Skouboe skriver:

Kom lige til at læse denne her... FNIIIIS... har du skrevet det på en iPhone/iPad? I så fald skal du vist have en snak med din stavekontrol...

Jeg kan godt følge dig i hva du mener med teams. Letsaltet face it, det er der jo.. Der er nogle der holder med og holder af. Og sådan er det ..

Haha, ja jeg tænkte osse lige på den... Det er fuldstændig som mig og min Ipad... Den ER jeg altså ikke gode venner med... Synes ellers altid jeg har været så god til at stave, men nu går det bare heeelt galt!

Godt at se jeg ikke er den eneste med en Ipad, der har sin egen vilje!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

TbCp

sarahb skriver:

Jeg kan godt følge dig i hva du mener med teams. Letsaltet face it, det er der jo.. Der er nogle der holder med og holder af. Og sådan er det ..
Jeg gider ikk tage stilling til team'sene men tager stilling til her enkelt persons måde at håndtere konflikterne på udtrykke sig i denne situation. Jeg holder af jer alle og kan ikk skære nogle væk men kan godt ha en mening om hvordan jeg synes visse personer har opført sig men alene af denne ene situation kan det ikk påvirke mig til at trække mig fra dem og se mig surt på dem. For de indeholder mere end det.
Jeg vil gerne udtrykke mig privat til pågældende personer hvis de vil hvordan jeg har opfattet det hele. Men ikk in public..

Hihihi skriver du mon fra Iphone/Ipad???  Damn you autocorrect

Anmeld

16. april 2011

sarahb

TbCp skriver:

Hihihi skriver du mon fra Iphone/Ipad???  Damn you autocorrect

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Fuck den iphone nogle gange.. hahaha... LETS FACE IT

Anmeld

16. april 2011

sarahb

Skouboe skriver:

Kom lige til at læse denne her... FNIIIIS... har du skrevet det på en iPhone/iPad? I så fald skal du vist have en snak med din stavekontrol...

hahahaha... JA NEMLIG!!!! TUMPE!!! haha..

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

sarahb skriver:

hahahaha... JA NEMLIG!!!! TUMPE!!! haha..

Den giver nogle interessante indlæg indimellem...

Efter rigtig mange af den der slags upsere har jeg simpelt hen slået autocorrect fra på iPad'en..

Anmeld

16. april 2011

TbCp

sarahb skriver:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Fuck den iphone nogle gange.. hahaha... LETS FACE IT

http://damnyouautocorrect.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.