er du på team trine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.634 visninger
45 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Milka

for jeg er ikke!

jeg blev også slettet af trine på fb for noget siden. jeg sendte hende en besked en dag hvor jeg sagde jeg tænkte på hende i forbindelse med hendes undersøgelse. tilbage fik jeg en svada i sms-form om hvordan alt det jeg havde skrevet her på ns de sidste 14 dage indirekte var møntet på hende og at hun simpelthen ikke orkede det. og hvis jeg ikke troede på hende kunne jeg jo bare gå tilbage og læse mine egne indlæg.

nu kan jeg så forstå at jeg ikke er den eneste der er blevet slettet. hvad ligner det at skabe splid på denne måde, for så at skride bagefter? 

jeg er virkelig rasende!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Bondepigen

Milka skriver:

for jeg er ikke!

jeg blev også slettet af trine på fb for noget siden. jeg sendte hende en besked en dag hvor jeg sagde jeg tænkte på hende i forbindelse med hendes undersøgelse. tilbage fik jeg en svada i sms-form om hvordan alt det jeg havde skrevet her på ns de sidste 14 dage indirekte var møntet på hende og at hun simpelthen ikke orkede det. og hvis jeg ikke troede på hende kunne jeg jo bare gå tilbage og læse mine egne indlæg.

nu kan jeg så forstå at jeg ikke er den eneste der er blevet slettet. hvad ligner det at skabe splid på denne måde, for så at skride bagefter? 

jeg er virkelig rasende!

Nu skrev du lige det jeg tænkte. Er nok bare mit for meget pæn pige til at sige dEt på den måde. Men jeg føler osse, at det er for at få ns til at gå i opløsning... Jeg er osse vred, men mest ked af det!

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg er ret sikker på, at det på ingen måde er trines intention at få NS til at gå i opløsning....Hvad skulle hun få ud af det?

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Undskyld, ja men nu tror jeg faktisk at jeg fik nok.

Team? Syntes at mange herinde har snakket om at vi ikke skulle deles, men føler sku lidt at vi bliver delt med sådan et indlæg der.

Ja jeg kan sku også blive muggen.

Så fordi at jeg stadig er venner med Trine, er det så slemt?

Jeg er venner med Trine, og jeg er sku stolt af det! For hun er sku en dejlig person.

Men jeg er ikke på eller med i noget team. Jeg er bare mig. Den som jeg altid har været.

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

og så i øvrigt.... vidste jeg ikke at der nu var teams... hmmm for så er jeg nok med på team Trine...

Fordi hun er et af de dejligste, mest hjertevarme og omsorgsfulde mennesker jeg nogensinde har mødt!

Anmeld

15. april 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

og så i øvrigt.... vidste jeg ikke at der nu var teams... hmmm for så er jeg nok med på team Trine...

Fordi hun er et af de dejligste, mest hjertevarme og omsorgsfulde mennesker jeg nogensinde har mødt!

Amen

Anmeld

15. april 2011

Milka

ai hold nu op piger, lad nu være med at læse så meget i overskriften

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Jeg tænker lidt om dem som er vrede eller kede af det ikke kan kontakte Trine selv over et brev (man kan jo godt skrive et brev til en selvom man ikke er venner) og så tage den privat i stedet for at skabe en ophedet debat i et åbent forum? Jeg har da i hvert fald bare ikke lyst til at blive uvenner med nogen fordi jeg er venner med Trine.

Anmeld

15. april 2011

Sabina & Simone

Nu har jeg ikke skrevet herinde i evigheder... Men har da fulgt med, synes jeg selv... Men åbenbart ikke godt nok... For jeg er da gået glip af en hel masse "ballade" kan jeg se...

Men den her vil jeg lige hoppe med på...

Tror ikke Milka mener hvem der er på hvilke hold... Men om hvem Thjul, har slettet som venner... Jeg var også ven med hende på fb, men er også blevet slettet... Ikke fordi det gør så meget, for har ikke skrevet med hende derinde...

Men er da frygtelig ked af at se den udvikling der er sket med vores dejlige NS... For nyder da virkelig at læse om og se billeder af jer og jeres dejlige unger...

Bare lidt fyld herfra...

Knus Sabina - en meget inaktiv NS'er

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Milka skriver:

ai hold nu op piger, lad nu være med at læse så meget i overskriften

helt okay... men så "det Michella siger"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.