er du på team trine?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Okay. Ja det bliver nok aldrig med mit arbejde. De ville holde i en dag!

måske een uge hvis du er hældig... (hældig.... med æ....)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Barbamama

Bondepigen skriver:

Tror ikke det er det der menes. Jeg er personligt ligeglad med hvem folk er venner med.

Synes bare jeg har ventet så længe at jeg fik det rigtig dårligt over det...

Okay ja det ved jeg jo så heller ikke noget om. Det er bare lidt ubehageligt at blive trukket med ind i en konflikt mellem nogen hvor man egentlig ikke selv er en del af det

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

Bondepigen skriver:

Nej, men havde håbet på at bare en eller anden kunne give mig et svar,'som jeg har så meget brug for..

hmmmm desværre ikke

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

måske een uge hvis du er hældig... (hældig.... med æ....)

Ja så er det vidst spildt arbejde fra din side af

Anmeld

15. april 2011

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja så er det vidst spildt arbejde fra din side af

joooooooo

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Bondepigen skriver:

Nej, men havde håbet på at bare en eller anden kunne give mig et svar,'som jeg har så meget brug for..

Ja der må jeg melde pas. Det er kun Trine selv der ved det.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Jeg kan godt følge dig i hva du mener med teams. Letsaltet face it, det er der jo.. Der er nogle der holder med og holder af. Og sådan er det ..
Jeg gider ikk tage stilling til team'sene men tager stilling til her enkelt persons måde at håndtere konflikterne på udtrykke sig i denne situation. Jeg holder af jer alle og kan ikk skære nogle væk men kan godt ha en mening om hvordan jeg synes visse personer har opført sig men alene af denne ene situation kan det ikk påvirke mig til at trække mig fra dem og se mig surt på dem. For de indeholder mere end det.
Jeg vil gerne udtrykke mig privat til pågældende personer hvis de vil hvordan jeg har opfattet det hele. Men ikk in public..

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

sarahb skriver:

Jeg kan godt følge dig i hva du mener med teams. Letsaltet face it, det er der jo.. Der er nogle der holder med og holder af. Og sådan er det ..
Jeg gider ikk tage stilling til team'sene men tager stilling til her enkelt persons måde at håndtere konflikterne på udtrykke sig i denne situation. Jeg holder af jer alle og kan ikk skære nogle væk men kan godt ha en mening om hvordan jeg synes visse personer har opført sig men alene af denne ene situation kan det ikk påvirke mig til at trække mig fra dem og se mig surt på dem. For de indeholder mere end det.
Jeg vil gerne udtrykke mig privat til pågældende personer hvis de vil hvordan jeg har opfattet det hele. Men ikk in public..

Jeg gider heller ikke holddannelse hvor man skal holde med nogen for så går der skolegård i den. Altså vi er forskellige kvinder herinde og vi har altid givet plads til hinanden. Men altså jeg holder af alle herinde på NS. Nogle mere end andre, men det er jo hvem man lige føler sig tættest knyttet med eller føler man har haft nogle debatter med der har påvirket en. Sådan en som Rose/Trine har jeg ALDRIG mødt, men vi har da sms'et sammen nogle gange og jeg holder utroligt meget af hende, men derfor betyder det da ikke at vi danner hold mod andre... Håber du forstår hvad jeg mener og at du ikke læser det i en sur tone, for det er ikke meningen.

Anmeld

15. april 2011

sarahb

michella80 skriver:

Jeg gider heller ikke holddannelse hvor man skal holde med nogen for så går der skolegård i den. Altså vi er forskellige kvinder herinde og vi har altid givet plads til hinanden. Men altså jeg holder af alle herinde på NS. Nogle mere end andre, men det er jo hvem man lige føler sig tættest knyttet med eller føler man har haft nogle debatter med der har påvirket en. Sådan en som Rose/Trine har jeg ALDRIG mødt, men vi har da sms'et sammen nogle gange og jeg holder utroligt meget af hende, men derfor betyder det da ikke at vi danner hold mod andre... Håber du forstår hvad jeg mener og at du ikke læser det i en sur tone, for det er ikke meningen.

Jeg forstår dig fuldt ud... Og tager det slet ikk forkert.

Anmeld

16. april 2011

Skouboe

sarahb skriver:

Kom lige til at læse denne her... FNIIIIS... har du skrevet det på en iPhone/iPad? I så fald skal du vist have en snak med din stavekontrol...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.