hummel og molo str 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. april 2011

Alexander&Lærke

CamillaRH skriver:

det var da underligt.

jeg har en i helt sort i str 98 ( som der stadig er pris mærke på )

det er den grønne hummel bluse som er solgt - har stadig hummel trøjen til salg ? ( eller er det bluser du mener )

- ja, de er overført

det var dog irrenterende jeg får ikke besked når du eller andre har skrevet citeret. træls.

Nå men det kan du jo ikke gøre for...

Ja helt bluser. Den grå/grønne trøje er også super fed men vi har den allerede og bruge den flittigt.

Så helst bluser fra 98.  Har du billed afd en i sort og havd skal du have for den. Måske vi bare skulle have lavede en bytte handel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

MaliksMor

Mette&Alexander skriver:

det var dog irrenterende jeg får ikke besked når du eller andre har skrevet citeret. træls.

Nå men det kan du jo ikke gøre for...

Ja helt bluser. Den grå/grønne trøje er også super fed men vi har den allerede og bruge den flittigt.

Så helst bluser fra 98.  Har du billed afd en i sort og havd skal du have for den. Måske vi bare skulle have lavede en bytte handel...

Okay. Jeg troede du mente trøjer - hans bluser passer han stadig selv og de er alle str 92/98.

Jeg kan lige kigge skabet igennem for at se om der er noget.

Jeg mener jeg har en blå bluse i str 98 ? hvis det kunne ha' intresse?

Den sorte hummel trøje - vil jeg gerne ha' 200 for - da den stadig er med mærke ( trøje ikke bluse )

Anmeld

16. april 2011

Alexander&Lærke

CamillaRH skriver:

Okay. Jeg troede du mente trøjer - hans bluser passer han stadig selv og de er alle str 92/98.

Jeg kan lige kigge skabet igennem for at se om der er noget.

Jeg mener jeg har en blå bluse i str 98 ? hvis det kunne ha' intresse?

Den sorte hummel trøje - vil jeg gerne ha' 200 for - da den stadig er med mærke ( trøje ikke bluse )

Ok du må gerne kigge eller sige til hvis du får noget som i ikke selv kan bruge....

Anmeld

16. april 2011

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Ok du må gerne kigge eller sige til hvis du får noget som i ikke selv kan bruge....

ov du kan evt maile billeder til mig på mette.torrild@gmail.com

Anmeld

17. april 2011

xalo mit et & alt

hummel blusen er den meget stor skat tænkte på jeg måske sku købe den da den er helt ny så ka mohammed passe den til vinteren ?

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

xalo mit et & alt skriver:

hummel blusen er den meget stor skat tænkte på jeg måske sku købe den da den er helt ny så ka mohammed passe den til vinteren ?

hvis du mener hummel jakken, så ja. det er en 98 skat. og det er en sommer jakke..

Anmeld

17. april 2011

xalo mit et & alt

næ nej blusen

Anmeld

17. april 2011

MaliksMor

xalo mit et & alt skriver:

næ nej blusen

en grønne hummel bluse er solgt. har kun trøjen skat

Anmeld

17. april 2011

xalo mit et & alt

iorden skat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.