hummel og molo str 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2011

MaliksMor

Bryndis skriver:

Nej ellers tak
Vil ikke bruge så mange penge på tøj i en så lille størrelse. Det er jeg for nærig til

Det bare iorden der er vi jo så forskellige...

du kan ikke få dem billiger i den stand.. og str..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

MaliksMor

slet ingen som kunne bruge en lækker sommer jakke?

Anmeld

15. april 2011

Lillefe

Ej hvor er den jakke sej! det bare bare lige nogle år.. *G*

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Perl skriver:

Ej hvor er den jakke sej! det bare bare lige nogle år.. *G*

Ja - synes også den er rigtig fed desværre bruger malik kun 86/92 - så han kan ikke rigtig nå at få den brugt denne sommer - men, hvis den ikke bliver solgt - håber jeg han kan passe den næste sommer.

Anmeld

15. april 2011

Lillefe

CamillaRH skriver:

Ja - synes også den er rigtig fed desværre bruger malik kun 86/92 - så han kan ikke rigtig nå at få den brugt denne sommer - men, hvis den ikke bliver solgt - håber jeg han kan passe den næste sommer.

kan jeg godt forstå.. den er også vildt sej.. men har allerede købt små ting i str. 98 og det var meget længe.. så skal vist ikke købe mere lige forløbí.. han mangler ikke heller ikke til vinter.. allerhøjest vinterstøvler.. *G*

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Perl skriver:

kan jeg godt forstå.. den er også vildt sej.. men har allerede købt små ting i str. 98 og det var meget længe.. så skal vist ikke købe mere lige forløbí.. han mangler ikke heller ikke til vinter.. allerhøjest vinterstøvler.. *G*

ha ha smiler - så du er hurtigt ude du er allerede klar til vinterne

Anmeld

15. april 2011

Lillefe

CamillaRH skriver:

ha ha smiler - så du er hurtigt ude du er allerede klar til vinterne

Jepz.. håber de stores tøj holder og de kan passe det.. så vi slipper for at købe andet end vinter støvler..

Anmeld

16. april 2011

MaliksMor

Perl skriver:

Jepz.. håber de stores tøj holder og de kan passe det.. så vi slipper for at købe andet end vinter støvler..

Aha, på den måde

Anmeld

16. april 2011

Alexander&Lærke

CamillaRH skriver:

jeg vil helst ha 100'inkl ..

jeg har lige oprettede annoncen så lader den lige stå og ser om der er nogen som vil gi det for den

Øv jeg fik aldrig denne besked med at du havde svaret tilbage. Mærkeligt, men så blev den jo desværre ikke min, har du andre hummel trøjer i 98/104 så er jeg meget intersseret.

Har du forresten overfør penge for nike tøjet og adidas bukserne?

Mette

Anmeld

16. april 2011

MaliksMor

Mette&Alexander skriver:

Øv jeg fik aldrig denne besked med at du havde svaret tilbage. Mærkeligt, men så blev den jo desværre ikke min, har du andre hummel trøjer i 98/104 så er jeg meget intersseret.

Har du forresten overfør penge for nike tøjet og adidas bukserne?

Mette

det var da underligt.

jeg har en i helt sort i str 98 ( som der stadig er pris mærke på )

det er den grønne hummel bluse som er solgt - har stadig hummel trøjen til salg ? ( eller er det bluser du mener )

- ja, de er overført

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.