hummel og molo str 98

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
15. april 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

Tak tak - måske vi begge har et LIDT for stort shopping gen

bare en lille smule. og det er sjovt - for det er kun til malik jeg har det på den måde. jeg kan blive ved, også selvom har har det hele i forvejen - har du set de har fået sommertøj hjem fra hummel  houseofkids (noget i den stil hedder hjemmesiden )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Bryndis

CamillaRH skriver:

Hej tøser. Så er der lidt mere tøj igen, igen.

Billede 1 - Hummel sommerjakke, str 104(98) - aldrig brugt.

Billede 2 - Hummel trøje, str 98 - næsten som ny.

Billede 3 - Hummel bluse, str 98 - god, men brugt.     Solgt

Billede 4 - ...

Billede 5 - Molo smækbukser, str 98 - næsten ikke brugt. lidt af sygning bagpå er dog gået lidt op ( ses ikke )   solgt

Hvis i byder på noget af det så vær venlig at svar tilbage, eller meld tilbage hvis i alligevel ikke er intresseret.

Hvor meget for billede 1 og 4?

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

CamillaRH skriver:

bare en lille smule. og det er sjovt - for det er kun til malik jeg har det på den måde. jeg kan blive ved, også selvom har har det hele i forvejen - har du set de har fået sommertøj hjem fra hummel  houseofkids (noget i den stil hedder hjemmesiden )

Også mig - Gisp kom til at kikke i Silas tøj skal ( med manden i nakken ) og kunne hive det første 25 sæt frem i str 92 + div jakker & fleece trøjer / dragter.

Ha ha plejer ellers at bilde ham ind han ikke har så meget

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Bryndis skriver:

Hummel sommer jakke, vil jeg gerne ha' 400inkl den er aldrig brugt.

- hummel blusen er solgt. men, trøjen er stadig tilbage hmm.. det ved jeg ikke rigtig.. hvad siger du til 150inkl de koster 349,- fra ny, og den er næsten som ny.

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Bryndis skriver:

og. hvis du køber jakken, for du selvf trøjen billiger..

knus

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

bullerbassen skriver:

Også mig - Gisp kom til at kikke i Silas tøj skal ( med manden i nakken ) og kunne hive det første 25 sæt frem i str 92 + div jakker & fleece trøjer / dragter.

Ha ha plejer ellers at bilde ham ind han ikke har så meget

hoold da op det lyder meget som maliks klædeskab..

- jeg skal bare lige ha' taget mig sammen. fordi jeg bliver veeeeeeed. og han har måske som du skrev 25sæt.. det bruger sådan en lillemand jo ikke.. halvdelen af hans tøj er der også prismærker på..

hvis du boede her skulle vi måske tag på shoppe tur sammen haha..

kender godt den med " jamen, han har jo ikke noget tøj"

Anmeld

15. april 2011

bullerbassen

CamillaRH skriver:

hoold da op det lyder meget som maliks klædeskab..

- jeg skal bare lige ha' taget mig sammen. fordi jeg bliver veeeeeeed. og han har måske som du skrev 25sæt.. det bruger sådan en lillemand jo ikke.. halvdelen af hans tøj er der også prismærker på..

hvis du boede her skulle vi måske tag på shoppe tur sammen haha..

kender godt den med " jamen, han har jo ikke noget tøj"

Ja hold da op  Det jo fuldstændigt sygt ...

Manden spurgte ganske diskret - hvor mange penge er der for ?? Alt her i skabet ligger også nyt med mærker - derfor jeg har sat lidt tilsalg - det jo helt vildt - han kommer jo aldrig til at bruge alt det tøj..

Nej tro ski det er godt vi ikke bro tæt på hinanden - det ville ski ende endnu mere gakt - hvis vi skulle shoppe sammen

Anmeld

15. april 2011

Bryndis

CamillaRH skriver:

Hummel sommer jakke, vil jeg gerne ha' 400inkl den er aldrig brugt.

- hummel blusen er solgt. men, trøjen er stadig tilbage hmm.. det ved jeg ikke rigtig.. hvad siger du til 150inkl de koster 349,- fra ny, og den er næsten som ny.

Okey. Det er lige dyrt nok

Anmeld

15. april 2011

MaliksMor

Okey. Det er lige dyrt nok

dyrt

jakken koster 500,- og den er aldrig på tilbud. så synes jeg godt nok ikke hvad havde du forstillede dig af pris?

vi kan også sige 110inkl for trøjen...

Anmeld

15. april 2011

Bryndis

CamillaRH skriver:

dyrt

jakken koster 500,- og den er aldrig på tilbud. så synes jeg godt nok ikke hvad havde du forstillede dig af pris?

vi kan også sige 110inkl for trøjen...

Nej ellers tak
Vil ikke bruge så mange penge på tøj i en så lille størrelse. Det er jeg for nærig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.