Jeg kapper navlesnoren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Bondepigen

Bondepigen skriver:

Det er jeg virkelig ked af at høre, men jeg forstår dig osse godt, for sådan har jeg osse haft det i perioder... Og for ikke så længe siden, slettede jeg mig jo herinde fra, fordi jeg fik en enorm følelse af ensomhed, fordi jeg går og tumler med nogle ting, som jeg ikke kan dele med nogen.

Jeg tror du har ret i at det osse har at gøre med de svære tider du går igennem lige nu, og derfor håber jeg osse at du vil vende tilbage, når det går bedre, for det skal nok blive bedre det hele!

Men du skal selvfølgelig gøre det, du føler for, for du skal jo ikke gå og få det mere skidt pga., at du er herinde... Der bliver vi jo alle hver især nødt til at tænke på os selv og familien først. Men jeg vil elske det, hvis du vender tilbage hertil!!

Og hvis jeg må, vil jeg da meget gerne følge med i din blog?
Kæmpe kram fra mig!!!

Hmmm og så blev jeg slettet som ven...????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

mariamiss6

Øøøøøøøøøøøv!!!! jeg kan jo så godt lide at læse dine romaner her inde i ny og næ...

Heldigvis har jeg dig på fjæsen, og vil gerne have lov at se din blog igen, tror jeg har posten stadig - så skal jeg lige huske at subscribe mig hos dig

Anmeld

15. april 2011

Barbamama

Ej nu bliver jeg sgu ked af det.... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige. Trine for fanden jeg kan sgu ikke undvære dig. Alle de grin og tårer jeg føler jeg har delt med dig.... Ej hvor er jeg ked af det lige nu!

Anmeld

15. april 2011

Vinker

Puha en kamel at sluge! Sidder her med en kæmpe klump i halsen og med tårerne ned af kinderne - Er dybt rørt over at du forlader os herinde, men har fuld respekt for dit valg Trine!

Du skal vide at jeg (selv om jeg ikke har haft æren af at møde dig IRL) så betyder du meget for mig. Du har været en af front figurerne herinde. Du har delt dit liv med os, du har læst med og skrevet meget flittigt. Du har været ærlig og kærlig. TAK fordi du er som du er!

Godt jeg har dig på FB så jeg ikke mister dig helt min kære.

Kys til dig og Sol.

Anmeld

15. april 2011

lion

Tjuhl skriver:

Jeg har gået og tænkt over det her i nogle dage og nu tror jeg bare jeg gør det. Kapper navlesnoren. I nogle uger nu har NS bare gjort mig ked af det og jeg har ikke haft lyst til at logge på overhovedet. Der sker selvfølgelig også en masse i mit private liv lige nu som gør tingene mere uoverskuelige, men bottom line er, at jeg ikke vil bruge min sparsomme tid på noget der faktisk ikke længere føles godt.

Jeg ved ikke hvordan jeg var kommet igennem de sidste 3 år uden jer og det er absolut ikke uden sorg at jeg nu tager afsked. Jeg har fået venskaber for livet herinde og det er jeg dybt taknemmelig for! Jeg håber at de af jer, jeg har på facebook fortsat vil være derinde så vi kan "mødes" der om ikke andet. Jeg skriver stadig min private blog, som I NS'ere gerne må følge (så send mig en mail)

Min profil herinde vil være at finde et stykke tid endnu, da jeg lige skal have alt mit skrevne arbejde med herfra, så man kan stadig sende mig en mail, hvis man vil men jeg vil ikke læse med i debatterne længere - af respekt for jer også.

Tak for gode år, gode råd, gode tider. Jeg håber vi ses på den anden side

Øv det er da kedeligt.

Nej hvor jeg elsker at læse dine indlæg og hører om dit liv med Søren og Sol.

Jeg havde en super hyggelig dag til Sols navngivningsfest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.