Jeg kapper navlesnoren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Vingummien

Tjuhl skriver:

Jeg har gået og tænkt over det her i nogle dage og nu tror jeg bare jeg gør det. Kapper navlesnoren. I nogle uger nu har NS bare gjort mig ked af det og jeg har ikke haft lyst til at logge på overhovedet. Der sker selvfølgelig også en masse i mit private liv lige nu som gør tingene mere uoverskuelige, men bottom line er, at jeg ikke vil bruge min sparsomme tid på noget der faktisk ikke længere føles godt.

Jeg ved ikke hvordan jeg var kommet igennem de sidste 3 år uden jer og det er absolut ikke uden sorg at jeg nu tager afsked. Jeg har fået venskaber for livet herinde og det er jeg dybt taknemmelig for! Jeg håber at de af jer, jeg har på facebook fortsat vil være derinde så vi kan "mødes" der om ikke andet. Jeg skriver stadig min private blog, som I NS'ere gerne må følge (så send mig en mail)

Min profil herinde vil være at finde et stykke tid endnu, da jeg lige skal have alt mit skrevne arbejde med herfra, så man kan stadig sende mig en mail, hvis man vil men jeg vil ikke læse med i debatterne længere - af respekt for jer også.

Tak for gode år, gode råd, gode tider. Jeg håber vi ses på den anden side

Ej snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Sara_S

Nejnejnejnejnej.... 

Anmeld

15. april 2011

oo

anna-jonas skriver:

Det er jeg oprigtigt ked af, Trine.................at du vælger at forlade os, fordi det ikke mere føles godt.

Jeg vil ikke sige, at jeg ikke forstår dig, for det gør jeg. Jeg har nok haft det lidt som dig, i en periode (eller faktisk ad flere omgange), men jeg har hver gang valgt at bevare min profil, og har holdt lav profil i en periode, indtil lysten til at deltage kom igen.................og det er den da heldigvis kommet hver gang.

Nu bliver det jo sommer, og så har alle jo mere lyst til udeliv, så det sætter jo en naturlig dæmper på skrivelysten i cyber.

Trine...............jeg håber at du vælger en pause herfra, fremfor helt at droppe ud. Ellers ses vi jo på FB. Og du/I skal huske at kigge forbi hvis i kommer til det mørke jylland. Det ville jeg sætte enormt pris på.

vi ses helt sikkert på FB - og forhåbentlig også en dag i det mørke mørke jylland

Anmeld

15. april 2011

oo

Kirle skriver:

WOW - det er jeg ked af at høre! Håber du alligevel kommer tilbage og vil være med! Du er en stærk og dejlig profil herinde og har været så dejlig med mange af mine tvivl spørgsmål.

stort knus og kram!

det har været enormt dejligt at møde en med "samme" bagage som mig selv, der er bare nogle ting som er lettere at forstå! og vi ses jo heldigvis på FB

Anmeld

15. april 2011

oo

mama09 skriver:

Øv bøv! Jeg kan jo ikke presse dig til at blive, når du har det sådan.. Men håber du får det bedre.........

Og håber du dukker op igen

Ellers tak for alt - tak fordi jeg måtte følge med i dit liv siden navlestrengen.dk

Pas på hinanden

Tanker herfra!

ja det er også lidt sørgeligt, men det er ikke det værd hvis man skal være ked af at være herinde, synes jeg.

måske ses vi en dag et sted...jeg slipper jo nok ikke for aalborg for evigt, selvom jeg ihærdigt forsøger

Anmeld

15. april 2011

oo

Laulund87 skriver:

Nej Trine!

Jeg troede bare at du skrev på den lukkede?? Men hvor er jeg ked af at du ikke synes det er rart længere

Heldigvis har jeg dig på FB

jaaaa, vi ses jo på FB'en, så det er ikke så skidt endda Charlotte

Anmeld

15. april 2011

oo

sarahb skriver:

Det er jeg ked af Trine, du har været en frontfigur herind så du vil da bestemt blive savnet af mange.

HÅber ikk vi mister dig helt...

det kan jo være vi ses en dag i nordvest

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

Tjuhl skriver:

jaaaa, vi ses jo på FB'en, så det er ikke så skidt endda Charlotte

Nej det er rigtigt, men det er stadig ikke det samme herinde uden dig

Anmeld

15. april 2011

oo

Vingummien skriver:

Ej snøft

men vi tales ved på FB, du

Anmeld

15. april 2011

oo

Sara_S skriver:

Nejnejnejnejnej.... 

sara! vi ses jo på bloggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.