Jeg kapper navlesnoren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.878 visninger
34 svar
0 synes godt om
15. april 2011

oo

Jeg har gået og tænkt over det her i nogle dage og nu tror jeg bare jeg gør det. Kapper navlesnoren. I nogle uger nu har NS bare gjort mig ked af det og jeg har ikke haft lyst til at logge på overhovedet. Der sker selvfølgelig også en masse i mit private liv lige nu som gør tingene mere uoverskuelige, men bottom line er, at jeg ikke vil bruge min sparsomme tid på noget der faktisk ikke længere føles godt.

Jeg ved ikke hvordan jeg var kommet igennem de sidste 3 år uden jer og det er absolut ikke uden sorg at jeg nu tager afsked. Jeg har fået venskaber for livet herinde og det er jeg dybt taknemmelig for! Jeg håber at de af jer, jeg har på facebook fortsat vil være derinde så vi kan "mødes" der om ikke andet. Jeg skriver stadig min private blog, som I NS'ere gerne må følge (så send mig en mail)

Min profil herinde vil være at finde et stykke tid endnu, da jeg lige skal have alt mit skrevne arbejde med herfra, så man kan stadig sende mig en mail, hvis man vil men jeg vil ikke læse med i debatterne længere - af respekt for jer også.

Tak for gode år, gode råd, gode tider. Jeg håber vi ses på den anden side

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

<3

WOW - det er jeg ked af at høre! Håber du alligevel kommer tilbage og vil være med! Du er en stærk og dejlig profil herinde og har været så dejlig med mange af mine tvivl spørgsmål.

stort knus og kram!

Anmeld

15. april 2011

otlitrom

Vi har taget den over PB, så du ved hvad jeg tænker

Livet er for kort til at være trist!

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

Det er jeg oprigtigt ked af, Trine.................at du vælger at forlade os, fordi det ikke mere føles godt.

Jeg vil ikke sige, at jeg ikke forstår dig, for det gør jeg. Jeg har nok haft det lidt som dig, i en periode (eller faktisk ad flere omgange), men jeg har hver gang valgt at bevare min profil, og har holdt lav profil i en periode, indtil lysten til at deltage kom igen.................og det er den da heldigvis kommet hver gang.

Nu bliver det jo sommer, og så har alle jo mere lyst til udeliv, så det sætter jo en naturlig dæmper på skrivelysten i cyber.

Trine...............jeg håber at du vælger en pause herfra, fremfor helt at droppe ud. Ellers ses vi jo på FB. Og du/I skal huske at kigge forbi hvis i kommer til det mørke jylland. Det ville jeg sætte enormt pris på.

Anmeld

15. april 2011

mama09

Tjuhl skriver:

Jeg har gået og tænkt over det her i nogle dage og nu tror jeg bare jeg gør det. Kapper navlesnoren. I nogle uger nu har NS bare gjort mig ked af det og jeg har ikke haft lyst til at logge på overhovedet. Der sker selvfølgelig også en masse i mit private liv lige nu som gør tingene mere uoverskuelige, men bottom line er, at jeg ikke vil bruge min sparsomme tid på noget der faktisk ikke længere føles godt.

Jeg ved ikke hvordan jeg var kommet igennem de sidste 3 år uden jer og det er absolut ikke uden sorg at jeg nu tager afsked. Jeg har fået venskaber for livet herinde og det er jeg dybt taknemmelig for! Jeg håber at de af jer, jeg har på facebook fortsat vil være derinde så vi kan "mødes" der om ikke andet. Jeg skriver stadig min private blog, som I NS'ere gerne må følge (så send mig en mail)

Min profil herinde vil være at finde et stykke tid endnu, da jeg lige skal have alt mit skrevne arbejde med herfra, så man kan stadig sende mig en mail, hvis man vil men jeg vil ikke læse med i debatterne længere - af respekt for jer også.

Tak for gode år, gode råd, gode tider. Jeg håber vi ses på den anden side

Øv bøv! Jeg kan jo ikke presse dig til at blive, når du har det sådan.. Men håber du får det bedre.........

Og håber du dukker op igen

Ellers tak for alt - tak fordi jeg måtte følge med i dit liv siden navlestrengen.dk

Pas på hinanden

Tanker herfra!

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

Det er jeg virkelig ked af at høre, men jeg forstår dig osse godt, for sådan har jeg osse haft det i perioder... Og for ikke så længe siden, slettede jeg mig jo herinde fra, fordi jeg fik en enorm følelse af ensomhed, fordi jeg går og tumler med nogle ting, som jeg ikke kan dele med nogen.

Jeg tror du har ret i at det osse har at gøre med de svære tider du går igennem lige nu, og derfor håber jeg osse at du vil vende tilbage, når det går bedre, for det skal nok blive bedre det hele!

Men du skal selvfølgelig gøre det, du føler for, for du skal jo ikke gå og få det mere skidt pga., at du er herinde... Der bliver vi jo alle hver især nødt til at tænke på os selv og familien først. Men jeg vil elske det, hvis du vender tilbage hertil!!

Og hvis jeg må, vil jeg da meget gerne følge med i din blog?
Kæmpe kram fra mig!!!

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

Nej Trine!

Jeg troede bare at du skrev på den lukkede?? Men hvor er jeg ked af at du ikke synes det er rart længere

Heldigvis har jeg dig på FB

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

Øv... Håber du vender tilbage.... 

Anmeld

15. april 2011

Skouboe

Pænt farvel og held og lykke fremover

Anmeld

15. april 2011

sarahb

Det er jeg ked af Trine, du har været en frontfigur herind så du vil da bestemt blive savnet af mange.

HÅber ikk vi mister dig helt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.