Nu kan jeg snart ikke holde på det mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

Rasmine

Lars' moster bor i øvrigt i Oslo, Berumsværk.
Kunne evt. spørge hende om hun kender noget til noget bolighalløj hvis det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Helle30

Det bliver da spændende Siber. Jeg kender/har kendt adskillige nordmænd, og de er bare så søde, synes jeg. Sproget er også vældig kjært. Jeg elsker at præsentere mine unger i skolen for det.
Vi har noget familie (også udvandrede danskere) syd for Oslo, og i 7. klasse boede jeg en hel uge hos Richard i Tønsberg. Det var lige de lokaliteter, jeg kan huske. Så kender jeg Olav, der taler nynorsk. Det er liiige det, der kræver at man spidser ørene....

Jeg synes, det er så kul, at I tgar chancen og flytter. Så længe I alle har hinanden, er I krydsforsikrede. Og jeg vil gerne komme og besøge jer.

- Helle

Anmeld

25. oktober 2008

linemus

Hvor bliver det spændende Siber. Fedt at I allerede har solgt huset. Så er det godt nok tæt på lige pludselig, hva'.

Knus Line

Anmeld

26. oktober 2008

Sille

Ej hvor skønt...
Hvor heldigt i har fået solgt huset.. vi har pt haft et hus til salg i 1½ år.-.!!! Det er skidt.. så det er så skønt for jer at i har solgt så hurtigt..

- sille

Anmeld

26. oktober 2008

Nadi

Hvor fedt!!!

COOL COOL 45.png

Anmeld

26. oktober 2008

Ny mor

Wau, det var da godt nok hurtigt i fik solgt huset!!!!! Hvad var det helt præsis din mand skal lave deroppe? Bliver spændende!
Knus Birgitte

Anmeld

27. oktober 2008

Monica

Hold kæft hvor lyder det spændende... og farligt... Håber i snar finder et hus...

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

Tillykke med salget, som gør at I nu kan få nye udfordringer og oplevelser.... Og Norges land er da ikke det værste sted at rejse hen - jeg har hørt at de fx har en meget lav stress% - de er så laid back de nordmænd og kvinder...

Krydser også for at køberne ikke ombestemmer sig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.