Nu kan jeg snart ikke holde på det mere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Siber

ja og hvis det ikke bliver til noget, er det jo alligevel jer jeg græder snot ud over!

VI HAR FÅET SOLGT VORES HUS = VI SKAL TIL NORGE!

men men indtil på fredag kan de fortryde, og det håber vi selvfølgelig ikke at de gør!

Vi er bare så glade, og alligevel lidt i chok fordi det er gået så hurtigt!

Knus Siber, der alligevel ikke kunne holde på en hemmelighed!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Hyner

Ej det er da gået for vildt stærkt....
Tillykke med det, og jeg krydser alt for at de ikke fortryder... Selvføgelig gør de ikke det, men alligevel...

Krams Henriette

Anmeld

25. oktober 2008

ivfmarie

Uhhhh Siberius!! Så skal du flytte endnu længere væk!!?

Nej nej.. pjat! Det er da bare fedt, og mega spændende. Er du ikke lidt ved at skide i bukserne? Det er da skræmmende sådan at skulle skulle flytte til et helt nyt land? Hva med job og sårn...? Og hvor skal I bo...? Og hvornår vil I flytte?

Marie - der syns det var enooormt grænse overskridende at flytte til Esbjerg for at bo der i 10 måneder!!

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

Hyner skriver:

Ej det er da gået for vildt stærkt....
Tillykke med det, og jeg krydser alt for at de ikke fortryder... Selvføgelig gør de ikke det, men alligevel...

Krams Henriette

jeg takker og har helt ondt i maven

Anmeld

25. oktober 2008

Louise mortil4

ihh hvor spændene, sikke hurtigt det er gået, men det er da dejligt at i så hurtigt kan komme videre, det er et h.... når først man har besluttet at sælge og til det er solgt, for man aner jo ikke hvor man står.

Knus Louise - som selv har været der.

Anmeld

25. oktober 2008

Hyner

ivfmarie skriver:

Nej nej.. pjat! Det er da bare fedt, og mega spændende. Er du ikke lidt ved at skide i bukserne? Det er da skræmmende sådan at skulle skulle flytte til et helt nyt land? Hva med job og sårn...? Og hvor skal I bo...? Og hvornår vil I flytte?

Marie - der syns det var enooormt grænse overskridende at flytte til Esbjerg for at bo der i 10 måneder!!

Har du boet i Esbjerg??

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

ivfmarie skriver:

jeg har allerede lagt en dej!

Vi skal flytte 1. feb eller lidt før. og det er altså lige om lidt! jeg er ikke så skræmt om tanken Norge, og dog! Men jeg tror slet ikke at jeg er så langt i mit lille hovede!

Jeg søger arbejde når vi er faldet på plades, tøserne har fået pladser i institutioner og er faldet til! Jeg ved at de skriger efter pædagoger, og har allerede fået et nummer på en som jeg kan kontakte ( det er det der med at ingenører tit er gift med pædagoger, så derigennem en kontakt)

vi skal bo lidt unden for Oslo, i noget der hedder Asker, vi har ikke fundet et hus vi kan leje, men det skal vi igang med at finde nu!

Siber - der lgie kommer i tanke om en masse ting jeg skal undersøge, bla kan man få dagpenge med til Norge?

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

mortil4 skriver:

ihh hvor spændene, sikke hurtigt det er gået, men det er da dejligt at i så hurtigt kan komme videre, det er et h.... når først man har besluttet at sælge og til det er solgt, for man aner jo ikke hvor man står.

Knus Louise - som selv har været der.

ja det er rigtig rart, at når nu beslutningen er taget, at der så sker noget, selvom vi selv er noget overraskede

Anmeld

25. oktober 2008

Rasmine

Hvor fedt, tillykke!!!!!
Hvor længe var jeres hus egentlig til salg?
Fik I det I ville have for det?

Så kan vi da komme op til dig på forlænget weekend??

Hvor er det nu I ska hena' deroppe?

Anmeld

25. oktober 2008

ivfmarie

Hyner skriver:

Har du boet i Esbjerg??

jep... fra oktober 04 til juni 05.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.