ivfmarie skriver:
Uhhhh Siberius!! Så skal du flytte endnu længere væk!!? 
Nej nej.. pjat! Det er da bare SÅ fedt, og mega spændende. Er du ikke lidt ved at skide i bukserne? Det er da skræmmende sådan at skulle skulle flytte til et helt nyt land? Hva med job og sårn...? Og hvor skal I bo...? Og hvornår vil I flytte?
Marie - der syns det var enooormt grænse overskridende at flytte til Esbjerg for at bo der i 10 måneder!!
jeg har allerede lagt en dej!
Vi skal flytte 1. feb eller lidt før. og det er altså lige om lidt! jeg er ikke så skræmt om tanken Norge, og dog! Men jeg tror slet ikke at jeg er så langt i mit lille hovede!
Jeg søger arbejde når vi er faldet på plades, tøserne har fået pladser i institutioner og er faldet til! Jeg ved at de skriger efter pædagoger, og har allerede fået et nummer på en som jeg kan kontakte ( det er det der med at ingenører tit er gift med pædagoger, så derigennem en kontakt)
vi skal bo lidt unden for Oslo, i noget der hedder Asker, vi har ikke fundet et hus vi kan leje, men det skal vi igang med at finde nu!
Siber - der lgie kommer i tanke om en masse ting jeg skal undersøge, bla kan man få dagpenge med til Norge?
Anmeld