Mettemus skriver:
High five for fem timers søvn - det er sgu da for skønt!
Det kan godt være vi skal prøve med lidt sukker i kamilletheen? Hvorfor giver i ham the? Her er det for at få lidt gang i den lille mave.
Ih hvor det lyder godt med en mormor der er klar til at passe. Det er Laurits' vist nok også, her tror jeg mere det handler om om hans mor er klar
Indtil videre har jeg kun været væk fra ham i tre timer hvor Jens passede - jeg ringede hjem fire gange for lige at tjekke om alt var som det skulle være eller om de var gået til fordi de savnede mig for meget.
Og bryllup uden unger hvor i igen bare kan være kærester lyder næsten lisså fantastisk som hvis det havde været ens eget bryllup, hva?
Jeg tror det er fordi jeg er vant til at Kirstine er hos Anders hver anden weekend, så jeg er lidt mere "koldhøne" når det gælder at få ungerne passet! Jeg har gennem personlig erfaring erfaret, efter flere års vurdering, at børn ikke omkommer/tager skade/dør af savn/mistrives/bliver ulykkelige af at blive passet af deres andre helt nære familiemedlemmer! Tvært om er vi både store og små genopladede og klar til skønt familieliv efter en dag eller to hver for sig! Men indrømmet: Det kræver øvelse i starten for moderen at undvære ynglen! 

Vi giver kamillethe fordi at Richard nogen gange vil have aaaalt for meget mad at spise, og så bliver han vildt urolig og sur når han enten ikke må få mere, eller hvis han får det så får han ondt i maven. Så gør lidt kamillethe bare underværker!
Anmeld