Et spørgsmål om erstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Han drak det fint, og har ikke grædt eller haft bøvl med maven. Tilgengæld sov han 5 timer i streg i nat for første gang Uhhhh... det lunede i søvnregnskabet!

Kommer du sukker i kamilletheen? Det gør vi og så glider det fint ned Men SP har sagt det er okay. Jeg har købt noget øko rørsukker som jeg bilder mig ind er bedre end hvidt sukker 

Mht alkohol, så har jeg læst på ammenet.dk at det er HELT OKAY at drikke en genstand 1-2 gange om ugen selv om man ammer. Alkoholen er helt ude af mælken efter 2-3 timer, såfremt man er en almindelig kvinde på ca. 60 kg. (hvis man vejer mere er det hurtigere væk...) Alkoholen går IKKE over i mælken, det er promillen moderen har der gør det. Men du kan jo evt læse mere selv, hvis der er akut behov for en øl til frokosten!

Mormor passer når vi skal til bryllup. Det er jo Rosa herinde fra der skal giftes. Det passer med at jeg kører op til min mor med ham fredag morgen, så kan vi se det eng. bryllup sammen hele dagen, og så kører jeg hjem lørdag morgen tidligt og henter igen søndag til frokost! Min mor har boet herhjemme den sidste uge, da hun er ved at pakke deres hus ned da de flytter op i sommerhuset d. 26/4. Så hun har været herhjemme næsten hver dag og kender ham "godt" nu. Men hun er en KNAG til babysitning og jeg er slet ikke nervøs over at overlade Bimmeren til hende! Jeg glæææder mig til en dag hvor jeg skal være fin og have drinks og holde Mikkel i hånden. Og jeg glææææder mig også til at savne Richard rigtig meget og køre op og hente ham. Det bliver super godt håber jeg!

Knus en med-alkomor!

High five for fem timers søvn - det er sgu da for skønt! Det kan godt være vi skal prøve med lidt sukker i kamilletheen? Hvorfor giver i ham the? Her er det for at få lidt gang i den lille mave.

Ih hvor det lyder godt med en mormor der er klar til at passe. Det er Laurits' vist nok også, her tror jeg mere det handler om om hans mor er klar Indtil videre har jeg kun været væk fra ham i tre timer hvor Jens passede - jeg ringede hjem fire gange for lige at tjekke om alt var som det skulle være eller om de var gået til fordi de savnede mig for meget.

Og bryllup uden unger hvor i igen bare kan være kærester lyder næsten lisså fantastisk som hvis det havde været ens eget bryllup, hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

DK

Mettemus skriver:

High five for fem timers søvn - det er sgu da for skønt! Det kan godt være vi skal prøve med lidt sukker i kamilletheen? Hvorfor giver i ham the? Her er det for at få lidt gang i den lille mave.

Ih hvor det lyder godt med en mormor der er klar til at passe. Det er Laurits' vist nok også, her tror jeg mere det handler om om hans mor er klar Indtil videre har jeg kun været væk fra ham i tre timer hvor Jens passede - jeg ringede hjem fire gange for lige at tjekke om alt var som det skulle være eller om de var gået til fordi de savnede mig for meget.

Og bryllup uden unger hvor i igen bare kan være kærester lyder næsten lisså fantastisk som hvis det havde været ens eget bryllup, hva?

Jeg tror det er fordi jeg er vant til at Kirstine er hos Anders hver anden weekend, så jeg er lidt mere "koldhøne" når det gælder at få ungerne passet! Jeg har gennem personlig erfaring erfaret,  efter flere års vurdering, at børn ikke omkommer/tager skade/dør af savn/mistrives/bliver ulykkelige af at blive passet af deres andre helt nære familiemedlemmer! Tvært om er vi både store og små  genopladede og klar til skønt familieliv efter en dag eller to hver for sig! Men indrømmet: Det kræver øvelse i starten for moderen at undvære ynglen!

Vi giver kamillethe fordi at Richard nogen gange vil have aaaalt for meget mad at spise, og så bliver han vildt urolig og sur når han enten ikke må få mere, eller hvis han får det så får han ondt i maven. Så gør lidt kamillethe bare underværker!

Anmeld

15. april 2011

DK

P.S. Det er super fantastisk fedt at være bryllupsgæst!

Meeeen, der er nu enten der slår ens eget bryllup! Det er super utroligt vildt fantastisk, sjovt, romantisk, fedt, cool, dejligt og über ekstraordinært at blive gift og holde bryllupsfest! Glæd dig 

Anmeld

15. april 2011

JonTri

Super fedt tøj... sådan noget kan jeg SLET ik passe endnu... hmm

Lyder som en go plan med MME - jeg har slet ikke tænkt i de baner og vi har jo snart dåb også... panik! 

Det der MME Ditte mener må være Nutramigen eller Profylac - det gives hvis baby er særlig disponeret for astma og allergi... og er SVINEDYRT. Vi har nemlig fået en såkaldt grøn lægeerklæring, hvis Tristan får brug for det de første 4 mdr - herefter er det ok med alm MME. 

Rigtig go barnedåb til Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.