Hej igen!
1000 tak for svar! Gang på gang fryder jeg mig over at have et sted at kunne smide alle mulige små og store spørgsmål og så er der altid nogen, der har et brugbart svar - SKØNT!
Jeg tror, at løsningen bliver, at vi varmer det lige inden afgang til kirken, pakker det ind og har det som reserve. Vi har nemlig prøvet det et par gange og han vil gerne spise det, så det er egentlig mest temperaturen der kunne blive et problem. Heldigvis bor mine forældre tæt på kirken, så hvis vi bare varmer det ordentligt igennem, burde det kunne holde temperaturen - tak for råd
Og tøjet... jamen, jeg har lige et par forskellige sæt jeg ikke rigtig kan vælge imellem endnu, så jeg tager begge dele med hjem til de gamle, og tager en beslutning i sidste øjeblik. I får lige et par forskellige billeder:
Jakke 1:

Jakke 2 (ikke helt magen til men næsten, skuldrene på mine er knapt så markerede):
![]()
+ en sort kjole som skal sys om til en t-shirt. Det er en tank-top-ting med en hel masse sorte "blade" med sølvkant syet på i halsen fra This Is Who I Am. Det lyder lidt voldsomt, men den er virkelig super fed. Kan ikke lige finde noget billede af den på nettet.
Så vælger jeg imellem to par bukser: et par sølv/hvide og et par rust/okkerfarvede. Begge par ser nogenlunde sådan her ud:
![]()
Og så sorte, høje hæle..
What to do, what to do?
Anmeld