Et spørgsmål om erstatning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

DK

Cool! Totalt rockstar mama der!

Hvilket mærke MME har du købt? Jeg mener bare at min SP i tidernes morgen (altså for 2 mdr. siden) snakkede om at jeg skulle købe et særligt mærke fra apotektet hvis han skulle have det inden en eller anden hvis minimums alder. Og nu kan jeg jo hverken huske hvad mærket hed, eller hvor gammel han skulle være for at få alm. MME.

Har din SP sagt noget om det? Altså Richard er jo ved helt almindeligt heldbred?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Cool! Totalt rockstar mama der!

Hvilket mærke MME har du købt? Jeg mener bare at min SP i tidernes morgen (altså for 2 mdr. siden) snakkede om at jeg skulle købe et særligt mærke fra apotektet hvis han skulle have det inden en eller anden hvis minimums alder. Og nu kan jeg jo hverken huske hvad mærket hed, eller hvor gammel han skulle være for at få alm. MME.

Har din SP sagt noget om det? Altså Richard er jo ved helt almindeligt heldbred?

Nej hun har ikke sagt noget, men jeg har selvfølgelig heller ikke spurgt. Har bare købt NAN1 i SuperBest, fordi de kunne købes enkeltvis i brikker. Er der forskel på det - altså bortset fra syrnet/ikke syrnet

Anmeld

14. april 2011

DK

Mettemus skriver:

Nej hun har ikke sagt noget, men jeg har selvfølgelig heller ikke spurgt. Har bare købt NAN1 i SuperBest, fordi de kunne købes enkeltvis i brikker. Er der forskel på det - altså bortset fra syrnet/ikke syrnet

Pas? Jeg kan jo ikke huske det!?! Måske var det noget a la "hvis han er under 3 mdr og du skal supplere op, så køb noget allergi-venligt på apoteket". Jeg mener det var sådan det var! Men Richard bliver 12 uger på onsdag så han er jo 3 mdr. nu, og jeg har også købt NAN 1 som jeg giver ham. Der står på nettet at det er godt der ikke er noget der hedder saccorse (en slags sukker, måske staves det ikke helt sådan her) men laktose i stedet der er naturligt mælkesukker, og der er laktose i NAN 1! Jeg har også købt den på brikker! Vi prøver at give ham det på en flaske her til aften og ser om han kan lide det/får ondt i maven eller andet! Det vil være lidt træls at have fået 3 drinks når man opdager at ungen ikke vil drikke MME!

Anmeld

14. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Pas? Jeg kan jo ikke huske det!?! Måske var det noget a la "hvis han er under 3 mdr og du skal supplere op, så køb noget allergi-venligt på apoteket". Jeg mener det var sådan det var! Men Richard bliver 12 uger på onsdag så han er jo 3 mdr. nu, og jeg har også købt NAN 1 som jeg giver ham. Der står på nettet at det er godt der ikke er noget der hedder saccorse (en slags sukker, måske staves det ikke helt sådan her) men laktose i stedet der er naturligt mælkesukker, og der er laktose i NAN 1! Jeg har også købt den på brikker! Vi prøver at give ham det på en flaske her til aften og ser om han kan lide det/får ondt i maven eller andet! Det vil være lidt træls at have fået 3 drinks når man opdager at ungen ikke vil drikke MME!

Nå det lyder godt - så er udgangspunktet i hvert fald i orden.

Uh, er spændt på at høre hvad han siger til det. Mon ikke det er fint? Får han ikke kamillethe ind i mellem? Det gider Laurits ikke have og ligner en der er blevet forgiftet når han får det i flasken. Heldigvis er det fint med MME.

Ih hvor det lyder godt med et bryllup. Hvem kan passe ham imens?

Uhhh drinks

Knus fra Alkomor som har fået en helt ny kærlighed for ØL

Anmeld

15. april 2011

blomst84

Mettemus skriver:

Og igen:

Wauw den er flot hvor har du købt den henne?

Anmeld

15. april 2011

Mettemus

blomst84 skriver:

Wauw den er flot hvor har du købt den henne?

Den her er fra Vero Moda Very, men min egen er ikke helt magen til - skuldrene er mindre. Min er købt i Part Two

Anmeld

15. april 2011

CA

Wauw!!! Du blir hot mamma.

Anmeld

15. april 2011

blomst84

Mettemus skriver:

Den her er fra Vero Moda Very, men min egen er ikke helt magen til - skuldrene er mindre. Min er købt i Part Two

1000 tak må på jagt efter tøj til dåben

Anmeld

15. april 2011

DK

Mettemus skriver:

Nå det lyder godt - så er udgangspunktet i hvert fald i orden.

Uh, er spændt på at høre hvad han siger til det. Mon ikke det er fint? Får han ikke kamillethe ind i mellem? Det gider Laurits ikke have og ligner en der er blevet forgiftet når han får det i flasken. Heldigvis er det fint med MME.

Ih hvor det lyder godt med et bryllup. Hvem kan passe ham imens?

Uhhh drinks

Knus fra Alkomor som har fået en helt ny kærlighed for ØL

Han drak det fint, og har ikke grædt eller haft bøvl med maven. Tilgengæld sov han 5 timer i streg i nat for første gang Uhhhh... det lunede i søvnregnskabet!

Kommer du sukker i kamilletheen? Det gør vi og så glider det fint ned Men SP har sagt det er okay. Jeg har købt noget øko rørsukker som jeg bilder mig ind er bedre end hvidt sukker 

Mht alkohol, så har jeg læst på ammenet.dk at det er HELT OKAY at drikke en genstand 1-2 gange om ugen selv om man ammer. Alkoholen er helt ude af mælken efter 2-3 timer, såfremt man er en almindelig kvinde på ca. 60 kg. (hvis man vejer mere er det hurtigere væk...) Alkoholen går IKKE over i mælken, det er promillen moderen har der gør det. Men du kan jo evt læse mere selv, hvis der er akut behov for en øl til frokosten!

Mormor passer når vi skal til bryllup. Det er jo Rosa herinde fra der skal giftes. Det passer med at jeg kører op til min mor med ham fredag morgen, så kan vi se det eng. bryllup sammen hele dagen, og så kører jeg hjem lørdag morgen tidligt og henter igen søndag til frokost! Min mor har boet herhjemme den sidste uge, da hun er ved at pakke deres hus ned da de flytter op i sommerhuset d. 26/4. Så hun har været herhjemme næsten hver dag og kender ham "godt" nu. Men hun er en KNAG til babysitning og jeg er slet ikke nervøs over at overlade Bimmeren til hende! Jeg glæææder mig til en dag hvor jeg skal være fin og have drinks og holde Mikkel i hånden. Og jeg glææææder mig også til at savne Richard rigtig meget og køre op og hente ham. Det bliver super godt håber jeg!

Knus en med-alkomor!

Anmeld

15. april 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Wauw!!! Du blir hot mamma.

Thank you! Ses vi d. 26?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.