Jeg kom til at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2008

Lise

Mikkelmusen skriver:

hmm måske er den anden test negativ fordi du har testet sent på dagen, men prøv at køb en ny, evt af andet mærke eller få lavet en hos lægen

Ja, det lyder fornuftigt - HCG koncentrationen er højst i morgentis.

Jeg har i øvrigt også hørt at hvis en test er positiv - uanset om den er lidt eller meget positiv - så er man gravid. Og for at den anden streg kan komme frem, skal der være hcg i urinen...og det er der, for kvinders vedkommende, kun når man er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Pia.

Anonym skriver:

.....tisse længere oppe på testen end stregen viser er 'tilladt', og tænkte om det har nogen betydning for min positive test?? Jeg mener, der er vel en grund til at man ikke må tisse så langt op ad staven, eller whaaa? Kan den så blive falsk positiv? Der var rimelig hurtigt 2 streger....

Nogle erfaringer?

Nogen nyt ? - Har du været ved lægen ?

Håber og krydser fingre for den er der...

Knus Pia.

Anmeld

28. oktober 2008

Anonym trådstarter

Endnu en test var negativ, og nu har jeg mens..... Men jeg undrer mig på højtryk over den positive test! Fatter det virkelig ikke.

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

Anonym skriver:

Endnu en test var negativ, og nu har jeg mens..... Men jeg undrer mig på højtryk over den positive test! Fatter det virkelig ikke.

Ja det lyder godt nok også mærkeligt... Det har jeg aldrig hørt om før ??

Er ked af det ikke blev til noget hvis det var det I ønskede... Håber den er der næste gang...

Anmeld

28. oktober 2008

finkedinke

Nogle graviditeter går til grunde så tidligt at man ikke opdager det med mindre man har testet. Det er jo en mulighed.

Men hvis du kigger på brugsanvisningerne på denne side:
http://www.billige-teste.dk/information.php?info_id=6

kan du se at der ved en strimmeltest står at man kan få et "misvisende resultat" hvis der kommer urin over max-markeringen. Og der står også at en test kan vise falsk positiv hvis man aflæser testen længe efter den anbefalede tid.

Så mon ikke det er det der er sket?!
Berith

Anmeld

28. oktober 2008

mette moren

Anonym skriver:

hej der har forhørt mig lidt.. og viser en graviditetstest posektiv og man får mens lidt efter er det fordi ægget bliver befrugtet men ikk når at sætte sig fast mangemen held til dig!! håber det lykkes næste gang

Anmeld

28. oktober 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

jaah hun bliv rigtigt ked af det hende og kæresten have forsøget i 3½år.
så det vældt bare hele ders verden igen.

men nu venter de 2 men det er også efter 5½ års prøvening..

Skønt for dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.