Jeg kom til at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.498 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Anonym trådstarter

.....tisse længere oppe på testen end stregen viser er 'tilladt', og tænkte om det har nogen betydning for min positive test?? Jeg mener, der er vel en grund til at man ikke må tisse så langt op ad staven, eller whaaa? Kan den så blive falsk positiv? Der var rimelig hurtigt 2 streger....

Nogle erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Tanja-Josefine

Hai..
Jeg har ikke selv lige prøvet det men jeg ville nok tage en ny test for en sikkerheds skyld... Det skader jo heller ikke at prøve igen... 60.png
Hilsen Tanja

Anmeld

25. oktober 2008

Pia.

Jeg tror nu lige meget hvad den er god nok - for at der skal komme to streger skal der var hcg i dit tis og det vises kun ved to streger... om der er noget der hedder fals positiv aner jeg ikke....

Tillykke med graviditeten, men tis da lige for en sikkerheds skyld på en mere så du er sikker sikker 76.gif

Knus Pia.

Anmeld

25. oktober 2008

Anonym trådstarter

Har endnu test i skabet, og den må i brug ved næste wc-besøg..... Tak for jeres svar

Anmeld

25. oktober 2008

miver

Anonym skriver:

.....tisse længere oppe på testen end stregen viser er 'tilladt', og tænkte om det har nogen betydning for min positive test?? Jeg mener, der er vel en grund til at man ikke må tisse så langt op ad staven, eller whaaa? Kan den så blive falsk positiv? Der var rimelig hurtigt 2 streger....

Nogle erfaringer?

Jeg tror osse den er god nok
Tillykke herfra
Mie

Anmeld

25. oktober 2008

pusling30

Hvis din test var mislykket ville der ikke komme 2 streger, da den ene streg er en kontrol streg..
Jeg har selv prøvet at tisse for højt og fik en positiv test, og jeg var da også gravid!
Så at der er 2 streger, er 1: den er positiv og 2: at den er korrekt udført
Streg 1: er graviditet, streg 2: er kontrol..

Håber det hjalp lidt..

Anmeld

25. oktober 2008

Heidi.

Anonym skriver:

Nogle erfaringer?

Jeg har prøvet det samme60.png Men den var posetiv også da jeg tog en ny..

Så umiddelbart ville jeg sige at du nok skulle regne med at den var der60.png

Kh Heidi

Anmeld

25. oktober 2008

Honningblomst

Om du så badede den i en spand med urin, så bliver den ikke postiv med det samme og kraftigt uden du er GRAVID...stort tillykke...
Knus..

Anmeld

25. oktober 2008

stumpen-89

Jeg er lige lidt nysgerrig..

Har du fået tisset igen så?

Anmeld

25. oktober 2008

Anonym trådstarter

2. test er negativ!!!??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.