Jeg kom til at....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

Pia.

Anonym skriver:

2. test er negativ!!!??

hmmmm det lyder mærkeligt... !!! er den helt negativ - ingen svag streg.... ? hvad er det for en test du bruger ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Anonym trådstarter

Kun én streg..... den må have været defekt den første, tja eller den anden.... ØV, så skal jeg vente helt til mandag!!! Det er den fra Føtex, den har jeg aldrig tidligere haft problemer med at stole på.

Anmeld

27. oktober 2008

mette moren

Anonym skriver:

Kun én streg..... den må have været defekt den første, tja eller den anden.... ØV, så skal jeg vente helt til mandag!!! Det er den fra Føtex, den har jeg aldrig tidligere haft problemer med at stole på.

jeg har kun hørt om at teste kan vise negativ selvom man er gravid ikk posektiv og så ikk være gravid måske nr to test ikk var ok??

Anmeld

27. oktober 2008

twinboys

Jeg ville gå til lægen med en urin prøve og få et helt korrekt svar... Og da får man også svar med det samme...

Held og lykke...

Har du taget en test idag???'

Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Heidi.

Jeg har også hørt at en test ikke kan være falsk posetiv.. Men godt kan være falsk negativ..

Anmeld

27. oktober 2008

moniquesmor

den kan godt hver falsk positiv min veninde tog 4 på 2dage som alle viste positiv og så for en sikkerhedes skyld ringe hun til sin læge og fik taget der nede og der var hun ikke gravid

Anmeld

27. oktober 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

den kan godt hver falsk positiv min veninde tog 4 på 2dage som alle viste positiv og så for en sikkerhedes skyld ringe hun til sin læge og fik taget der nede og der var hun ikke gravid

Ej hvor skuffende hun måtte have været, hvis hun ønskede at blive gravid...

Majbritt

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

twinboys skriver:

Ej hvor skuffende hun måtte have været, hvis hun ønskede at blive gravid...

Majbritt

jaah hun bliv rigtigt ked af det hende og kæresten have forsøget i 3½år.
så det vældt bare hele ders verden igen.

men nu venter de 2 men det er også efter 5½ års prøvening..

Anmeld

28. oktober 2008

mette moren

moniquesmor skriver:

jaah hun bliv rigtigt ked af det hende og kæresten have forsøget i 3½år.
så det vældt bare hele ders verden igen.

men nu venter de 2 men det er også efter 5½ års prøvening..

det var vist også på tide det blev deres tur så!! herligt det lykkedes til sidst!!

Anmeld

28. oktober 2008

Mikkelmusen

hmm måske er den anden test negativ fordi du har testet sent på dagen, men prøv at køb en ny, evt af andet mærke eller få lavet en hos lægen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.