ved ik med jer andre men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

karina pigen

Carina87 skriver:

Øh ikke liiige nu... Jeg savner faktisk ikke at være gravid. Ikke på den der "aldrig nogensinde mere" - måde, men bare sådan at jeg virkelig er lykkelig over at lære ham at kende, se på ham, kysse tæerne der bare krøller mindre og mindre, lege med ham og bare nyyyde ham! Så jeg glemmer helt at savne maven. Men jeg var også ret træt af bækkenløsning! Føler mig meget mere fri nu

Men jeg skal helt klart være gravid igen! Vi snakkede faktisk lige om det i går og tror barn nr. 2 skal komme om 3 år, men det ku ligne os at det skete før, og så er det også okay. Man kan vel holde pause i uddannelse

Mht. prævention, så forstår jeg virkelig godt din frustration. Vi bruger kondom og jeg hader det! Men at fylde min krop med alle de hormoner har jeg heller ike lyst til... Sikre perioder resulterede i Johannes og det er jo også okay må man sige 

det ik så meget det at jeg fylder min krop med en masse ting.. men en god veninde af min fik fornyeligt en blodprop på grund af sine p piller.. 25 år.. så  jeg tør ik...ve godt chancen for det sker er lille men .. he´ll no..

men tror bare den sikre måde er bare ik at have sex.. hehehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2011

Malonde1985

Altså jeg havde det virkelig dårligt det meste af tiden under graviditeten, MEN jo jeg savner min gravide mave helt vildt!! Elskede min store mave og det var så hyggeligt da han sparkede og hikkede :-)!!! Men vil ik ha endnu en baby nu- synes der er rigeligt at se til med 2 børn.Vi bruger dog ikke beskyttelse.. Vil gerne ha en spiral igen tror jeg - må jeg spørge hvorfor du ik vil ha spiral?? Vi løber jo en kæmpe risiko ved ikke at bruge noget og skulle jeg gå hen og blive gravid, må vi jo beholde barnet! ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.