ved ik med jer andre men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.576 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. april 2011

karina pigen

hold op hvor jeg savner at være gravid.. og felix er ik engang 3 mdr..

ikke fordi vi planlægger nr. 2.. ( fik oz af vide af lægerne der skulle gå min. 1 år før jeg måtte bliv gravid grundet kejsersnittet), men havde ik noget mod der lige lå en lillesøster derinde .. så hyggeligt, og måske denne gang attør at nyde det at være gravid ...

var jo til denne her 8 ugers undersøgelse hvor man snakker om beskyttede..

jeg tør ik at tage flere p piller, sprial skal jeg slet ik ha, og kondom. ja det kender i vel nok, ik så skide behageligt som uden..

så tog en snak med lasse om hvad han synes ( skal lige siges at jeg er overvidst om at jeg ik bare lige bliver gravid tog os 4½ år med felix). og han kunne godt se problemerne i p pilelrne og forstå spiralen ik var en mulighd og kender hams elv ang. kondom.

så tror vi endte ud i at hvis det sker så sker det men vi arbejder heller ik målrettet efter det..

en lille Frida Emilie eller Carla.. griner....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sofia

Uha - nogle ting ved graviditeten savner jeg - men bestemt ikke det hele. og jeg kan på ingen måde forestille mig at blive gravid igen nu her ville simpelthen få et chok hvis det skete, mit underliv er på ingen måde klar til endnu en fødsel - om det nogensinde bliver det igen ved jeg ikke Men jeg vil da gerne gøre Alfred til storebror på et tidspunkt, men tror der går en 4 år eller sådan noget..

Men tør du godt "prøve" allerede nu, altså ved godt I ikke arbejder målrettet på det, men det kan jo godt ske, hvis I ikke bruger beskyttelse. Og når nu lægen har sagt der skal gå et år?? Selvom det tog lang tid sidste gang kan man jo aldrig vide om det går hurtigt denne gang. Tager hatten af hvis du kan overskue endnu en graviditet nu her

Anmeld

13. april 2011

Diana...

Nej jeg savner bestemt ikke at være gravid men tilgengæld synes jeg til mega træls at jeg aldrig skal føde igen. 

Uhhh at det tog lang tid første gang betyder ikke at det ville tage det denne gang ofte så går det faktisk hurtigt anden gang fordi din krop har prøvet det. Så det ville jeg slet ikke ture og slet ikke når du ikke må blive gravid det første år. 

Jeg skal heller ikke tage noget vi bruger kondom til vi har penge nok til manden at manden kan få snittet. 

Men dejligt at i gerne vil have en mere, det er det største at man kan give sine børn en søster/bror. 

Knus Diana

Anmeld

13. april 2011

AnneBJ

Sofia skriver:

Uha - nogle ting ved graviditeten savner jeg - men bestemt ikke det hele. og jeg kan på ingen måde forestille mig at blive gravid igen nu her ville simpelthen få et chok hvis det skete, mit underliv er på ingen måde klar til endnu en fødsel - om det nogensinde bliver det igen ved jeg ikke Men jeg vil da gerne gøre Alfred til storebror på et tidspunkt, men tror der går en 4 år eller sådan noget..

Fårk mand! Jeg kunne have skrevet det her!

Selvom Felix kostede både blod, sved og tårer; hæmorider, kvalme, strækmærker, væskeophobning, vægtøgning, humørsvingerne og smadret underliv så er han det HELE værd! Men jeg kunne under ingen omstændigheder gøre det igen lige nu... 

Anmeld

13. april 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Fårk mand! Jeg kunne have skrevet det her!

Selvom Felix kostede både blod, sved og tårer; hæmorider, kvalme, strækmærker, væskeophobning, vægtøgning, humørsvingerne og smadret underliv så er han det HELE værd! Men jeg kunne under ingen omstændigheder gøre det igen lige nu... 

He he som du kan skrive det  Er dine hæmorider forsvundet efter du har født? 

Anmeld

13. april 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

He he som du kan skrive det  Er dine hæmorider forsvundet efter du har født? 

Ikke helt endnu Men de er klart i "bedring".... Han er jo så også kun 13 dage den lille mus.. 

Anmeld

13. april 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Ikke helt endnu Men de er klart i "bedring".... Han er jo så også kun 13 dage den lille mus.. 

Det mine heller ikke og Nadia blev 3 måneder i går. Lægen sagde til mig de nok aldrig ville forsvinde helt. Altså det ikke smerte fuldt mere men jeg kan da mærke det. 

Anmeld

13. april 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Det mine heller ikke og Nadia blev 3 måneder i går. Lægen sagde til mig de nok aldrig ville forsvinde helt. Altså det ikke smerte fuldt mere men jeg kan da mærke det. 

Arj arj arj... Sådan noget øv!! Mine er små i forhold til før, men gør stadig lidt ondt! Jeg håber virkelig de når at forsvinde helt, eller så som minimum stopper med at gøre ondt.

Du kan ikke få dem skåret væk eller noget?

Anmeld

13. april 2011

Kit

Personligt glæder jeg mig til næste gang, for der skal blive en næste gang. Men der går nok nogle år. Vi skal lige nyde Alberte. Hun skal have lov til at være lille.

Anmeld

13. april 2011

Maria-s

Jeg savner det overhovdet ikke. Jeg var så træt af at være gravid til sidst og jeg synes det er SÅ dejligt at kunne sidde almindeligt i en sofa nu og ikke har en "bette" dreng der konstant maser op i mine ribben. Jo det var hyggeligt og dejligt når jeg kunne mærke ham sparke rundt derinde, men alle de bekymringer jeg havde med; sparker han nu nok? Vokser han som han skal? Har han givet "lyd" fra sig i dag? + det at være stor som en hval og skulle op at tisse 4-6 gange i løbet af en nat? Noooope der kommer til at gå noget tid! Og ja så nyder jeg bare helt vildt nu at kunne nyde et glas vin. (Lyder det alkoholisk??? neeeej vel????? ). 

Jeg SAVNER min "gamle" krop og det kan kun gå for langsomt med at komme af med alle mine overflødige kilo. Jeg går STADIG rundt i mine graviditetsbukser!  Var i Bestseller butik i dag og NEJ der var ikke nogen jeans der var store nok til mig....  Så please krop skrump ind igen til din "normale" størrelse så jeg kan blive "den lækre kæreste" igen og "hot mamma"

Jo Noah skal da gerne/ sikkert have en lillebror eller søster, men lige nu har vi rigeligt i ham og ønsker at kunne nyde ham fuldt ud. Ville heller ikke kunne oveskue en bettemand samtidig med at ligge brak i +10 uger med 24/7 kvalme.

Men SEJT hvis I allerede er klar til en nummer 2. (Vil bare lige sige at jeg har en arb. kollega som blev kunstigt befrugtet fordi de ikke kunne blive gravide. De fik en datter. 2 eller 3 mdr efter hun fødte hende var hun gravid igen. Denne gang naturligt. Så som andre skriver, bare fordi det tog lang tid 1. gang er ikke ensbetydende med at det gør det 2. gang )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.