ved ik med jer andre men....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Sofia

AnneBJ skriver:

Fårk mand! Jeg kunne have skrevet det her!

Selvom Felix kostede både blod, sved og tårer; hæmorider, kvalme, strækmærker, væskeophobning, vægtøgning, humørsvingerne og smadret underliv så er han det HELE værd! Men jeg kunne under ingen omstændigheder gøre det igen lige nu... 

Præcis, guldklumperne er det hele værd... meeeeen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Diana...

AnneBJ skriver:

Arj arj arj... Sådan noget øv!! Mine er små i forhold til før, men gør stadig lidt ondt! Jeg håber virkelig de når at forsvinde helt, eller så som minimum stopper med at gøre ondt.

Du kan ikke få dem skåret væk eller noget?

De gør ikke ond mere jeg kan bare mærke at det er anderledes end før. Men hvis jeg har hård eller tynd mave så gør det selvfølgelig ond men så har jeg fået nogen stik piller jeg kan tage. Så længe det ikke er være så behøver jeg ikke få dem fjernet for det tør jeg ikke he he. 

Anmeld

13. april 2011

JonTri

Kan godt følge dig... men her skal der gå 4-5 år hvis vi skal ha flere. Drømmer dog lidt om pigen

Hvad med minipiller - de er ikke fyldte med hormoner?

Og og og så er man ALLERMEST frugtbar lige efter en fødsel og hvis du blev gravid nu skal du ha kejsersnit igen (det er jo muligt, det er det du gerne vil). Men  hvis I ønsker en bebs igen

Anmeld

14. april 2011

PeruBaby

Åhhh, her går jeg også allerede og bearbejder manden Ikke fordi det skal være LIGE nu men jeg kan mærke at jeg rigtig gerne ville have et barn mere... Nu skal det jo lige siges at Sofia er hans 3. barn og alle 3 bor hos os, så at få "mit" 2. barn ville jo bringe børneflokken op på 4... hvilket jeg aldrig havde forestillet mig at jeg skulle have/ tage mig af/passe

Anmeld

14. april 2011

Mettemus

Jo er du helt vild hvor jeg savner det! Jeg savner at kunne gå og ae mig på maven uden at det ser ud som om jeg har spist for meget og er RIGTIG mæt

Nej, jeg savner min store mave og jeg savner at han ligger der inde og rumsterer rundt, at jeg har den der helt specielle følelse hele tiden. Følte også at jeg havde en helt anden glød og kunne klare alt i hele verden. Hvis jeg blev gravid nu ville jeg ikke et øjeblik overveje at få det fjernet - barnet ville være velkomment. At der så helst lige skal gå 2,5 år før vi skal ha' nummer to i forhold til studie osv + at jeg gerne vil nyde Laurits som enebarn lidt længere, er noget andet.

Jeg tror, det handler om, at jeg har haft verdens nemmeste graviditet og derefter verdens nemmeste lille dreng. Jeg havde et absolut minimum af gener under graviditeten - ingen kvalme eller noget, kun halsbrand og lidt vand i kroppen den sidste måned. Fødslen slap jeg jo lidt nemt om ved pga kejsersnittet, og amningen har kørt perfekt fra starten. Så bortset fra de første 10 dage som jeg syntes var vanvittigt hårde har tiden siden 7. april sidste år været den absolut lykkeligste i mit liv. Jeg savner at være gravid,  og jeg savner ham som helt nyfødt, men jeg ELSKER ham her uden for maven som en rigtig lille baby, der smiler og pludrer

Og så føler jeg at jeg er blevet snydt for en fødsel - det skal jeg helt sikkert prøve engang!

Anmeld

14. april 2011

DK

NEJ

Jeg savner det slet ikke! Jeg glæææder mig til jeg er slanke-Ditte igen, og til at jeg ikke ammer mere og kan drikke et par drinks eller vin, og til at Mikkel kan passe ungerne, uden at jeg har VILDT dårlig samvittighed og prøver at skyyynde mig med det jeg skal!

Jeg ÆLSKER at Bimmeren er en lille baby, men jeg glæder mig også rigtig meget til sommer, hvor han er knapt så afhængig af mig hele tiden!

Anmeld

14. april 2011

karina pigen

Mettemus skriver:

Jo er du helt vild hvor jeg savner det! Jeg savner at kunne gå og ae mig på maven uden at det ser ud som om jeg har spist for meget og er RIGTIG mæt

Nej, jeg savner min store mave og jeg savner at han ligger der inde og rumsterer rundt, at jeg har den der helt specielle følelse hele tiden. Følte også at jeg havde en helt anden glød og kunne klare alt i hele verden. Hvis jeg blev gravid nu ville jeg ikke et øjeblik overveje at få det fjernet - barnet ville være velkomment. At der så helst lige skal gå 2,5 år før vi skal ha' nummer to i forhold til studie osv + at jeg gerne vil nyde Laurits som enebarn lidt længere, er noget andet.

Jeg tror, det handler om, at jeg har haft verdens nemmeste graviditet og derefter verdens nemmeste lille dreng. Jeg havde et absolut minimum af gener under graviditeten - ingen kvalme eller noget, kun halsbrand og lidt vand i kroppen den sidste måned. Fødslen slap jeg jo lidt nemt om ved pga kejsersnittet, og amningen har kørt perfekt fra starten. Så bortset fra de første 10 dage som jeg syntes var vanvittigt hårde har tiden siden 7. april sidste år været den absolut lykkeligste i mit liv. Jeg savner at være gravid,  og jeg savner ham som helt nyfødt, men jeg ELSKER ham her uden for maven som en rigtig lille baby, der smiler og pludrer

Og så føler jeg at jeg er blevet snydt for en fødsel - det skal jeg helt sikkert prøve engang!

eg kunne ik selv beskrive det bedre.. vo planlægger det ik men sker det så sker det og jeg vil jo også gerne ha en alm fødsel og opleve det at ha sit barn i hænderne med det samme der gik 12 timer før jeg fik ham i armene..da jeg blev lagt i fuld nakose lige fter kejsersnittet.....

jeg har sagt der max skal der være 2 år mellem mine børn.. såå

Anmeld

14. april 2011

karina pigen

DK skriver:

NEJ

Jeg savner det slet ikke! Jeg glæææder mig til jeg er slanke-Ditte igen, og til at jeg ikke ammer mere og kan drikke et par drinks eller vin, og til at Mikkel kan passe ungerne, uden at jeg har VILDT dårlig samvittighed og prøver at skyyynde mig med det jeg skal!

Jeg ÆLSKER at Bimmeren er en lille baby, men jeg glæder mig også rigtig meget til sommer, hvor han er knapt så afhængig af mig hele tiden!

jeg har aldrig været slank så der er k så meget forksle på før og efter fødslen hos mig.. mangler 3 kg og det er det ...

Anmeld

14. april 2011

piadas

Jo nogle gange kan jeg godt savne maven!

Men altså, jeg havde også verdens nemmeste graviditet uden kvalme, bækkenløsning, halsbrand, hæmorider eller noget som helst.

Derudover havde jeg verdens nemmeste fødsel uden smerter og synderlige bristninger.

Nu har jeg så verdens nemmeste barn.(7-9-13) Jeg kan slæbe hende med alverdens steder uden problemer, hun sover næsten igennem om natten nu, og hun græder nærmest aldrig. Jeg kan ikke lade være med at bide mærke i det, Anne skrev, at spædbørn skulle græde 2 timer i snit om dagen - her er vi "heldige", hvis vi sniger os op på 10 minutter.

Så alt i hele dette forløb har bare været så nemt - lige med undtagelse af at blive gravid, som vi ikke dur til! Nå, ja - og så var der også lige det der med, at da vi endelig havde fået puttet hende derind, gad hun ikke ud igen!

Så jo, hvis jeg kan få en garanti for et tilsvarende forløb og et lige så nemt barn, ville jeg ikke have noget imod at være/blive gravid igen nu!

Anmeld

15. april 2011

CA

Øh ikke liiige nu... Jeg savner faktisk ikke at være gravid. Ikke på den der "aldrig nogensinde mere" - måde, men bare sådan at jeg virkelig er lykkelig over at lære ham at kende, se på ham, kysse tæerne der bare krøller mindre og mindre, lege med ham og bare nyyyde ham! Så jeg glemmer helt at savne maven. Men jeg var også ret træt af bækkenløsning! Føler mig meget mere fri nu

Men jeg skal helt klart være gravid igen! Vi snakkede faktisk lige om det i går og tror barn nr. 2 skal komme om 3 år, men det ku ligne os at det skete før, og så er det også okay. Man kan vel holde pause i uddannelse

Mht. prævention, så forstår jeg virkelig godt din frustration. Vi bruger kondom og jeg hader det! Men at fylde min krop med alle de hormoner har jeg heller ike lyst til... Sikre perioder resulterede i Johannes og det er jo også okay må man sige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.