Uha, nu blev det pludselig alvor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Rosa

Karo skriver:

Ja den 30 April er godt nok snart

Jamen vi skal giftes i Hvidovre kirke klokken 12. Derefter holder vi reception hjemme hos mine forældre for dem der har lyst og om aftenen har vi inviteret 36 med i danmarks akvarium til fest.

Kjolen er her :

Hooold nu ferie, hvor er den smuk, den kjole  Du bliver da en drøm at se på!!!! Og sikke en fantastisk ide med Danmarks Akvarium  Ihh, jeg er sikker på at I får en helt fantastisk dag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

<3

TILLYKKE!!! Jeg er ugift og ender nok i graven som ugift så har ingen råd andet end de almindelige : sex især blowjob kan få enhver sur mand/kvinde glad igen Og aldrig at gå iseng vrede...

Anmeld

13. april 2011

<3

Karo skriver:

Ja den 30 April er godt nok snart

Jamen vi skal giftes i Hvidovre kirke klokken 12. Derefter holder vi reception hjemme hos mine forældre for dem der har lyst og om aftenen har vi inviteret 36 med i danmarks akvarium til fest.

Kjolen er her :

Ej hvidovre kirke er også bare skøn! Og god ide med festen

TILLYKKE til dig også!

Anmeld

13. april 2011

AnneBJ

Kæmpestort tillykke - hvor er det fedt I kan få den ønskede dato!

Jeg tilslutter mig rådet om, aldrig at lade solen gå ned over sin vrede - selvom jeg ikke er gift!

Anmeld

13. april 2011

Lilac

Bail out while you still can!!!  Ej, det bliver da helt fantastisk!!! Vi holdt et meget lille intimt rådhusbryllup i sommers, spiste lidt god mad med de aller-nærmetse (vi var vist 9 i alt) og var på efterfølgende romantisk ophold på Comwell Kellers Park... Helt igennem fantastisk dag!! 

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Lilac skriver:

Bail out while you still can!!!  Ej, det bliver da helt fantastisk!!! Vi holdt et meget lille intimt rådhusbryllup i sommers, spiste lidt god mad med de aller-nærmetse (vi var vist 9 i alt) og var på efterfølgende romantisk ophold på Comwell Kellers Park... Helt igennem fantastisk dag!! 

Åh, det lyder også bare helt vildt hyggeligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.