Uha, nu blev det pludselig alvor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.163 visninger
25 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Rosa

I dag ringede vi til rådhuset fordi vi ikke har fået svar pr post endnu, og minsanten om ikke de netop har sendt brevet afsted i dag. Vi er godkendt og vi skal giftes på den dato vi ønskede os kl. 11.40  Så er der dælme ikke længe til jeg er Fru Svenskefanden for real  

Uhh, det kildrer i mavsen ved tanken  Så nu skal der findes brudebuket, kjolen er på vej med ekspresspost fra Kina og der skal købes rigeligt med Asti og papirlygter 

Hvad med jer, gifte kuinder - nogle gode råd til en snart nygift? 

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Klitgaard

Altså nu har jeg jo snart 7 års bryllupsdag men hvad vil du gerne vide og stort tillykke med at du skal giftes

Anmeld

12. april 2011

Rosa

Altså nu har jeg jo snart 7 års bryllupsdag men hvad vil du gerne vide og stort tillykke med at du skal giftes

Tillykke, så ved du jo hvad det handler om!  Åh, jamen det var såmænd bare hvis der var et eller andet man absolut ikke må gå ind i ægteskabet uden at vide  Egentlig mest for skæg 

Anmeld

12. april 2011

anna-jonas

Ingen gode råd...................for dine erfaringer skal du selv gøre dig...........................KÆFT, jeg lyder gammel, hva'?? Husk bare at være noget for hinanden hver dag, og lad ALDRIG solen gå ned over vreden.

Anmeld

12. april 2011

Rosa

anna-jonas skriver:

Ingen gode råd...................for dine erfaringer skal du selv gøre dig...........................KÆFT, jeg lyder gammel, hva'?? Husk bare at være noget for hinanden hver dag, og lad ALDRIG solen gå ned over vreden.

OK, tak...Besse 

Anmeld

12. april 2011

Dictes mor

Gode råd... hmmm jeg har været gift 5 år her til sommer... jeg ved ikke, nyd tiden som nygift, det er fantastisk Ellers er der vist ikke så stor forskel på at være gift eller "bare" kærester

Anmeld

12. april 2011

Klitgaard

Rosa skriver:

Tillykke, så ved du jo hvad det handler om!  Åh, jamen det var såmænd bare hvis der var et eller andet man absolut ikke må gå ind i ægteskabet uden at vide  Egentlig mest for skæg 

Vil bare sige nyd din bryllupdag det er sådan en fantastisk dag /fest og den slutter alt for hurtig

Anmeld

12. april 2011

Vingummien

Ej hvor dejligt håber i får en kanon dag

Anmeld

12. april 2011

JustAnotherName

Huttiluhut!  Sådan. Tillykke mæ'et ...... .....haha øhh...ha!  

Anmeld

12. april 2011

JustAnotherName

Klogere ord kom der ikke herfra ...
Jeg er selv endu ugift på mit 5. forlovelses-år   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.