Uha, nu blev det pludselig alvor :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

KWL

Tillykke.

Mit råd er at nyde hinanden. Husk at være kærester...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

oo

Dictes mor skriver:

Gode råd... hmmm jeg har været gift 5 år her til sommer... jeg ved ikke, nyd tiden som nygift, det er fantastisk Ellers er der vist ikke så stor forskel på at være gift eller "bare" kærester

oss mig

og jeg tilslutter mig her: de allerbedste ægteskaber er dem hvor det hele er helt som det plejer, tilsat en heftig mængde kærlighed

Anmeld

12. april 2011

Mira0911

Håber I får en super fantastisk dag... Smid nu endelig en ordenlig stak billeder herind... 

Vi skal se hvor smukke I er... 

Anmeld

13. april 2011

TbCp

Neeej hvor spændende!!!

Nyd det nyd det!

Anmeld

13. april 2011

Karo

Rosa skriver:

I dag ringede vi til rådhuset fordi vi ikke har fået svar pr post endnu, og minsanten om ikke de netop har sendt brevet afsted i dag. Vi er godkendt og vi skal giftes på den dato vi ønskede os kl. 11.40  Så er der dælme ikke længe til jeg er Fru Svenskefanden for real  

Uhh, det kildrer i mavsen ved tanken  Så nu skal der findes brudebuket, kjolen er på vej med ekspresspost fra Kina og der skal købes rigeligt med Asti og papirlygter 

Hvad med jer, gifte kuinder - nogle gode råd til en snart nygift? 

Kh

Rosa

Nej hvor spændende

Hvornår skal i så giftes ?

Jeg (eller vi) skal giftes den 4 Juni. Vi er så småt ved at være på plads med tingene så vi bare kan slappe af og nyde dagen

Anmeld

13. april 2011

Rosa

Karo skriver:

Nej hvor spændende

Hvornår skal i så giftes ?

Jeg (eller vi) skal giftes den 4 Juni. Vi er så småt ved at være på plads med tingene så vi bare kan slappe af og nyde dagen

Vi skal såmænd giftes d. 30. april kl 11.40  Uha, det er lige om lidt!!!  Og stort tillykke til dig  Skal I så i kirke eller rådhus? Det store hvide skrud eller hvordn bliver det?  (snage snage snage )

Anmeld

13. april 2011

Karo

Rosa skriver:

Vi skal såmænd giftes d. 30. april kl 11.40  Uha, det er lige om lidt!!!  Og stort tillykke til dig  Skal I så i kirke eller rådhus? Det store hvide skrud eller hvordn bliver det?  (snage snage snage )

Ja den 30 April er godt nok snart

Jamen vi skal giftes i Hvidovre kirke klokken 12. Derefter holder vi reception hjemme hos mine forældre for dem der har lyst og om aftenen har vi inviteret 36 med i danmarks akvarium til fest.

Kjolen er her :
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. april 2011

h_bernie

Nææ hvor spændende. Nyd dagen og hinanden. Har selv været gift i 3 år til sommer....gisp tiden flyver.

Anmeld

13. april 2011

h_bernie

Karo skriver:

Ja den 30 April er godt nok snart

Jamen vi skal giftes i Hvidovre kirke klokken 12. Derefter holder vi reception hjemme hos mine forældre for dem der har lyst og om aftenen har vi inviteret 36 med i danmarks akvarium til fest.

Kjolen er her :

Wow super smuk kjole!

Anmeld

13. april 2011

Karo

h_bernie skriver:

Wow super smuk kjole!

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.