Sove igennem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

lukasmor

Min søn er 2 måneder gammel og han vågner kun én gang om natten.. Så får han flaske og sover videre.. Ergo sover han først 5 timer og derefter 6 timer efter flaske.. Det har intet med mængden af mad at gøre.. Rent faktisk er det bare overfodring hvis du vælger at give ham eller hende mere mad og kan give ondt i maven hvilket resulterer i at du aldrig får ham/hende til at sove.. Baby bestemmer og sådan er det altså nu engang at blive mor ;-))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nalle

Vores datter sov lige pludseligt igennem da hun var 2 måneder, da hun kom ind på hendes eget værelse.

Vores søn købte vi en uro til, der kan spille musik i 20 min af gange, fra den dag som han igennem, han var 1 måned

Anmeld

13. april 2011

Mig med maven

Vores baby sov igennem fra hun var 14 dage. Og har gjort det siden, med undtagelse af sygdom, tænder og andet lækkert.

Anmeld

13. april 2011

tinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Hun bliver snar 6 mdr.

DOH... Havde læst forkert. Troede hun var 3 en halv

Anmeld

13. april 2011

Halbschön

Bare vent, det kommer - håber jeg jeg har en gut på 18mdr som stadig vågner 5-8gange om natten

Anmeld

13. april 2011

Nadia&Daniel

tinasmor skriver:

DOH... Havde læst forkert. Troede hun var 3 en halv

Bare okay - det kan gå stærkt engang imellem

Anmeld

13. april 2011

Miss T

Du kan ikke gøre noget, barnet skal selv finde sin rytme!

Vores lillesøster sov igennem fra hun var 6 uger. MEN det er LANGT fra alle babyer der gør det. Så jeg tror desværre bare, at du må bide i det sure æble og fodre af når din baby er sulten og har behov for noget.

Anmeld

13. april 2011

CHD

Anonym skriver:

er der noget man kan gøre for og få en 2 mdr gammel baby der for flaske til  og  sove igennem om natten?

kan man evt give mere i flaske til nat måltidet? h*n for nu ca 100 ml per måltid, så hvis det er hvor meget så?

Det er først ved 6 mdr. alderen at man kan forvente de sover igennem. Først da har de ikke behov for mad om natten. Og med sove igennem mener man kun 5-6 timer ved 6 mdrs alderen.

Anmeld

13. april 2011

FruHolm <3

Zeus skriver:

Gav du din 2 mdr gamle baby mos/grød?

ja, snakkede med sp om det, for han blev ikke mæt kun på mme, han spiste hver 2 time 265 ml og begyndte at gylpe meget fordi der ikk var plads til det, men han var sulten hele tiden

Anmeld

13. april 2011

Tulle28

sarah Foged skriver:

ja, snakkede med sp om det, for han blev ikke mæt kun på mme, han spiste hver 2 time 265 ml og begyndte at gylpe meget fordi der ikk var plads til det, men han var sulten hele tiden

Rystende at din SP kan råde dig til det. Der KAN jo være andre årsager til at de vågner end bare sult. Synes indimellem det lyder som de SP'er glemmer det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.