Sove igennem.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.534 visninger
31 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

er der noget man kan gøre for og få en 2 mdr gammel baby der for flaske til  og  sove igennem om natten?

kan man evt give mere i flaske til nat måltidet? h*n for nu ca 100 ml per måltid, så hvis det er hvor meget så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Tulle28

Det tror jeg ikke med sådan en lille bebs - de har jo brug for mad hver 3-4. time i den alder.

Tulle, hvis datter på 1 år har sovet igennem i 3 dage nu

Anmeld

12. april 2011

Mka

Anonym skriver:

er der noget man kan gøre for og få en 2 mdr gammel baby der for flaske til  og  sove igennem om natten?

kan man evt give mere i flaske til nat måltidet? h*n for nu ca 100 ml per måltid, så hvis det er hvor meget så?

Tror altså ikke at maden bestemmer hvor meget de små sover, for så havde vi nok været en del flere friske piger

Anmeld

12. april 2011

Mor1012

det er jo meget forskelligt hvordan børn sover, hvor længe & hvor meget. de vælger det for det meste selv.

Min pige har sovet fra 19 til 06 siden hun var 3 mdr. hun får 150ml nu. det passer fint med at din pige får 100ml Syntes jeg.

jeg startede med at emilie fik et bad 1 time før sengetid, kom lidt på legetæppe bagefter og dernæst sad jeg lidt med hende, og så får hun flaske Inde på værelset i Ro & mørke og så kunne jeg ligge hende i sengen og så sov/sover hun .. Men du må endelig ikk forvente en 2 mdr sover igennem. min sp siger det er FANTASTISK UTROLIGT at emilie kan sove så mange timer u.mad

Anmeld

12. april 2011

twinboys

Anonym skriver:

det kommer tro mig... det har intet at gøre med maden... jo hvis du sulter hende eller ham men det gør du jo ikke

Majbritt

Anmeld

12. april 2011

Lise

Hvis du finder ud af det, så fortæl lige mig det

Så kan det være at vi kan få Casper på 13 mdr til at sove igennem - det kunne sgu være skønt!

En kollega sagde til mig for nyligt at man først kunne brokke sig over deres manglende gennemsovning når de var over tre år gamle.

Anmeld

12. april 2011

Zeus

Anonym skriver:

Havde du regnet med, at din 2 mdr gamle baby, ville sove igennem allerede??? Det eneste du gør ved at overfodre ham/hende, er at give ham/hende ondt i maven!

Undskyld, men jeg bliver sgu lidt harm, når jeg læser dit indlæg!

Anmeld

12. april 2011

mortilflere

Det hjælper ingen x min datter på 5½ år................

LOOOOOOL

Anmeld

12. april 2011

Nadia&Daniel

Laura begyndt at sove igennem da hun var 3½ mdr. Hun bliver snart 6 mdr.

Hun sover kl. 20-06.30/07 hver nat (nogle gange sover hun allerede kl. 19)

Hun får 230 ml. pr. flaske (4 stk. pr. dag) + frugtmos (eftermiddagshygge) og grøntsagsmos (aftensmad)

Det skal nok komme - Laura gjorde det fra den ene dag til den anden. Så når man mindst venter det..

Anmeld

12. april 2011

Hvem?

Anonym skriver:

Der er intet at gøre, så længe bebs er så lille er det bebs, der bestemmer spisetiderne, så op med dig om natten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.