Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
KittyGirl skriver: "ord" .. f.eks. pludre lyde.... Det er også mest "vejledende", men det er rigtig godt at være opmærksom på de her tigerspring når barnet rammer en fase hvor det er lidt umulig Så er det som regel den dumme tiger der er på besøg Du kan vidst finde flere informationer om det mange steder på nettet... og du kan snakke med din SSP om det også - de burde kende til dem. Og ingen .. INGEN spørgsmål er dumme
"ord" .. f.eks. pludre lyde....
Det er også mest "vejledende", men det er rigtig godt at være opmærksom på de her tigerspring når barnet rammer en fase hvor det er lidt umulig Så er det som regel den dumme tiger der er på besøg
Du kan vidst finde flere informationer om det mange steder på nettet... og du kan snakke med din SSP om det også - de burde kende til dem.
Og ingen .. INGEN spørgsmål er dumme
Ok mange tak for svar Ja hun pludrer meget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morethanperfect skriver: Jeg tror bare det er en periode ... Det håber jeg i hvert fald for dig Men Oscar gjorde det samme , og det er slut nu
Jeg tror bare det er en periode ... Det håber jeg i hvert fald for dig Men Oscar gjorde det samme , og det er slut nu
Hehe tak skal du have for at det snart er slut
dejligt det er slut for dig smiler...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128