Hjælp :( snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.375 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Dansker I Holland

Hejsa piger/kvinder.

Vores datter Nikita har seperations angst, hvordan tackler vi det? Hun skriger ligeså snart vi forlader rummet og vi kan gå ind 40 gange for at trøste hende. Synes det er SÅ synd for hende Håber der er nogle med nogle gode råd.

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mig med maven

Du skriver ikke lige hvor gammel dit barn er, dette kan være meget væsentligt, når man skal komme med idéer til hvordan i kan tackle det!

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

Mig med maven skriver:

Du skriver ikke lige hvor gammel dit barn er, dette kan være meget væsentligt, når man skal komme med idéer til hvordan i kan tackle det!

Hehe ja det er rigtigt nok Hun bliver 5 mdr den 22

Anmeld

13. april 2011

TbCp

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger/kvinder.

Vores datter Nikita har seperations angst, hvordan tackler vi det? Hun skriger ligeså snart vi forlader rummet og vi kan gå ind 40 gange for at trøste hende. Synes det er SÅ synd for hende Håber der er nogle med nogle gode råd.

Sussie

Mon ikke hun har brug for lidt ekstra tryghed? Jeg ville blive siddende hos hende til hun sov. Så falder hun sikkert langt hurtigere i søvn og i behøver ikke at trave frem og tilbage.

Anmeld

13. april 2011

Ryberg

NR3ønskebarn skriver:

Hejsa piger/kvinder.

Sussie

Bare vær hos hende.... du er opmærksom på om det kan være et tigerspring? de er nemlig grumme.. vi har lige været igennem et herhjemme ...

du kan læse lidt om dem her:

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Naar%20dit%20barn%20tager%20et%20tigerspring.aspx

Kan se der er et omkring uge 19, som godt kunne svare til jeres datters alder

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

hmmm.... nu er jeg pædagog, og ville i andre tilfælde sige til forældre, at de skulle prøve at forlade barnet og komme tilbage kort tid efter, og så udvide den tid man er væk efter nogle dage, for at vise barnet, at man nok skal komme tilbage... men generelt skal børn jo ikke være vant til, at være alene af gode grunde...... men når hun er så lille, så ved jeg da ikke rigtig... en lille én på 5 mdr skal da heller ikke være alene inde i et rum??

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

KittyGirl skriver:

Bare vær hos hende.... du er opmærksom på om det kan være et tigerspring? de er nemlig grumme.. vi har lige været igennem et herhjemme ...

http://www.mama.dk/Baby/Udvikling/Naar%20dit%20barn%20tager%20et%20tigerspring.aspx

Mange tak Det kunne være jeg skulle kigge lidt på det

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

STN skriver:

hmmm.... nu er jeg pædagog, og ville i andre tilfælde sige til forældre, at de skulle prøve at forlade barnet og komme tilbage kort tid efter, og så udvide den tid man er væk efter nogle dage, for at vise barnet, at man nok skal komme tilbage... men generelt skal børn jo ikke være vant til, at være alene af gode grunde...... men når hun er så lille, så ved jeg da ikke rigtig... en lille én på 5 mdr skal da heller ikke være alene inde i et rum??

Altså vi lader hende sove i soveværelset og så bruger vi ellers tiden inde i stuen. Så det er altså ikke fordi hun "ligger alene i et rum" på den måde.

Anmeld

13. april 2011

morethanperfect

STN skriver:

Vores søn ligger altså tit på gulvet og leger mens Jeg står i køkkenet Og han sover også på hans eget værelse ..

Ts : jeg tror bare det er er periode .. Det har Oscar også været igennem , og det er aaldrig sjovt Bare gi alt den tryghed du kan komme til 

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

KittyGirl skriver:

Hey igen, jeg forstår ikke hvorfor der står ved 19 uger at barnet kan sige sine første ord?? ggg.. måske jeg spørger dumt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.