Hjælp :( snøft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Sitrani

NR3ønskebarn skriver:

Altså vi lader hende sove i soveværelset og så bruger vi ellers tiden inde i stuen. Så det er altså ikke fordi hun "ligger alene i et rum" på den måde.

Nåårh.. vidste ikke det var når hun skulle sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Sitrani

morethanperfect skriver:

Vores søn ligger altså tit på gulvet og leger mens Jeg står i køkkenet Og han sover også på hans eget værelse ..

Ts : jeg tror bare det er er periode .. Det har Oscar også været igennem , og det er aaldrig sjovt Bare gi alt den tryghed du kan komme til 

Det var heller ikke på den måde.... mente bare, at jeg tror at de fleste små i en periode ikke vil være alene generelt.... og som du også skriver, så er det måske bare en periode...

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

STN skriver:

Nåårh.. vidste ikke det var når hun skulle sove

Hehe det er det eneste tidspunkt hvor hun ligger "alene"... Men hun kan hele tiden høre os da vores lejlighed er meget lyt. Smiler

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Vores søn ligger altså tit på gulvet og leger mens Jeg står i køkkenet Og han sover også på hans eget værelse ..

Ts : jeg tror bare det er er periode .. Det har Oscar også været igennem , og det er aaldrig sjovt Bare gi alt den tryghed du kan komme til 

Hehe ok Ja jeg glæder mig i hvert fald til den periode er slut, det er mega hårdt

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

NR3ønskebarn skriver:

Hehe det er det eneste tidspunkt hvor hun ligger "alene"... Men hun kan hele tiden høre os da vores lejlighed er meget lyt. Smiler

Så er det nok bare mig, der har misforstået det

Anmeld

13. april 2011

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ok Ja jeg glæder mig i hvert fald til den periode er slut, det er mega hårdt

Det er rigtig hårdt at man skal ha dem på armen hele tiden .. Især hvis de er tunge .. Men har hun aldrig villet ligge alene ?

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

morethanperfect skriver:

Det er rigtig hårdt at man skal ha dem på armen hele tiden .. Især hvis de er tunge .. Men har hun aldrig villet ligge alene ?

Jo hun har sådan set ikke noget imod at ligge alene, men det er noget der er begyndt for noget tid siden. Så bryder hun i skrål ligeså snart vi forlader soveværelset

Anmeld

13. april 2011

Dansker I Holland

STN skriver:

Så er det nok bare mig, der har misforstået det

Eller osse skrev jeg det forkert smiler..

Anmeld

13. april 2011

morethanperfect

NR3ønskebarn skriver:

Jo hun har sådan set ikke noget imod at ligge alene, men det er noget der er begyndt for noget tid siden. Så bryder hun i skrål ligeså snart vi forlader soveværelset

Jeg tror bare det er en periode ... Det håber jeg i hvert fald for dig  Men Oscar gjorde det samme , og det er slut nu

Anmeld

13. april 2011

Ryberg

NR3ønskebarn skriver:

Hey igen, jeg forstår ikke hvorfor der står ved 19 uger at barnet kan sige sine første ord?? ggg.. måske jeg spørger dumt

"ord" .. f.eks. pludre lyde....

Det er også mest "vejledende", men det er rigtig godt at være opmærksom på de her tigerspring når barnet rammer en fase hvor det er lidt umulig Så er det som regel den dumme tiger der er på besøg

Du kan vidst finde flere informationer om det mange steder på nettet... og du kan snakke med din SSP om det også - de burde kende til dem.

Og ingen .. INGEN spørgsmål er dumme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.